Smider planer. 
Har precis bokat av morgondagens besiktningstid efter två dygns stressmek....
Men effektiv blir man under tidspress 
Har precis bokat av morgondagens besiktningstid efter två dygns stressmek....
Men effektiv blir man under tidspress
Bokat av? Är det avbokat? 
avbokat var det ja, är inte bokat av korrekt svenska? inte mitt vassaste ämne i skolan det där med språket 
Det gick inte riktigt ihop med resten av texten.
Två dygns stressmek, men det gick inte ändå?
Vad var det det föll på?
det som vägde tyngst var nog att jag saknade lite delar till avgassystemet, behöver en krök till för att ljuddämparen ska hamna bättre i hjulhuset. Sen hamnade min BugSpray för nära motorluckan så jag måste uppfinna något sätt att montera filtret vid sidan i stället.
Besiktninstiden var 10:40 i morgon och jag insåg till slut att jag inte skulle hinna med att åka och handla delar och fixa det sista i tid.
Men jag fick en ny tid på onsdag om en vecka så det är rätt lugnt ändå, blir kanske en "provkörning i samband med reparation" till Lödde på tisdagen om vädret tillåter 
Jag siktar med på att ha såpass ordning på bitarna att man kan besöka Lödde nästa vecka.
Jag driver bilverkstad och då kan det ibland bli en "till och från bilverkstad". 
det som vägde tyngst var nog att jag saknade lite delar till avgassystemet, behöver en krök till för att ljuddämparen ska hamna bättre i hjulhuset. Sen hamnade min BugSpray för nära motorluckan så jag måste uppfinna något sätt att montera filtret vid sidan i stället.
Besiktninstiden var 10:40 i morgon och jag insåg till slut att jag inte skulle hinna med att åka och handla delar och fixa det sista i tid.
Men jag fick en ny tid på onsdag om en vecka så det är rätt lugnt ändå, blir kanske en "provkörning i samband med reparation" till Lödde på tisdagen om vädret tillåter
ett tips bara.. , de brukar ha massiva poliskontroller där..
senast igår blev polaren stoppad och kontroll av fordonet..
Är på EXPO föreläsning 
Dricker kaffe efter en lyckad besiktning av min -65a, bara att åka i 2 år till 
Dubbelhytt -59 http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 597#p54597
Husqvarna tråden http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 75#p136275
Mossboda Pickupen http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=18021
Scaben http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=21839
Forsökar hitta ut av min nya telefon 
Dricker kaffe efter en lyckad besiktning av min -65a, bara att åka i 2 år till
grattis 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
har löst problemet med hur sirenerna ska monteras på ett snyggt sätt på ambulansen.
Nu återstår bara jakten på dom delar som saknas.
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Sitter framför datorn med en påsköl efter att ha städat 295 kvadratmeter hus...
Helgen kan börja! Synd på vädret annars kunde man ju ha skrapat ner till Gärdet på VW-Picknick i morgon. 
Inspirerad av Hockeyn mot Frankrike fick det bli lite Brie på Digestive och ett glas rött till det.
Jävla Frankrike.
Nu ska jag slagga en timme, sen ringa J:son.
Hej Tomas, fik du mitt link ang. den pickup? 
Ja, men jag har inte gjort nåt än...
oki... du sägar bara till når du har pratat med honom så.. 
Sitter och väntar på att se när Zlatan förhoppningsvis ror hem Scudeton för första gången...
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Sitter och väntar på att se när Zlatan förhoppningsvis ror hem Scudeton för första gången...
Med Milan ska väl tilläggas... och jajemen, där satt den 
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
oki... du sägar bara till når du har pratat med honom så..
Sänd det igen till [email protected]...är inte hemma längre.
Jaha...då sitter man här i solgasset å ska försöka slå ihjäl lite tid igen. Vad ska man då göra?
Det blir nog ett besök på Hällberga Bilskrot igen...spöregna o var svinkallt när jag var där senast i oktober. Kameran får följa med... 
Ledig idag
Sitter inne och äter panpizza efter att ha grundmålat diverse på ovalen 
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>