Hej!
Plockade ur mattorna bubblan igår, hittade två fina vattenpölar på golvet. min fråga är nu om det ska vara något dräneringshål i golvet? eller om man gör ett på vadera sida blir det bara skit då?
Tacksam för svar!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 58-67 » Dräneringshål
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej!
Plockade ur mattorna bubblan igår, hittade två fina vattenpölar på golvet. min fråga är nu om det ska vara något dräneringshål i golvet? eller om man gör ett på vadera sida blir det bara skit då?
Tacksam för svar!
Hej!
Mig veterligen skall det inte var några hål. Vore kanske bra och isf med någon typ av backventils-gummituta i. Satt väl något sådant i volvos reservhjulsbaljor har jag för mig. Fast dom rostade som skam trots det iofs...
Mvh Mikael
Titta så smörjpluggarna i värmekanalen i främre hjulhusen e kvar, hade 30mm vattennivå i bilen plötsligt när jag körde i regnet en dag...
inga hål alltså, det läker från rutorna då listerna har sett sina bästa år.
inga hål alltså, det läker från rutorna då listerna har sett sina bästa år.
Biltema har "tätkitt för bilrutor" (om de inte slutat med denna?) för pistol, går ju att använda pipen att tvinga in kitt under gummilisten...
En bubbla i original är ju känd för sin täthet (kvalité) annars -flyter ju t o m i sjön....
Läcker det in vatten brukar naturen själv ordna dräneringshål i golvet på sikt.
Å frestas INTE av att använda någon silikontätning för den ökar på rostandet.... 
Byt lister?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 58-67 » Dräneringshål
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.