Någon som kan, eller vet någon som kan bredda fälgar till en rimlig peng?
Snackade med ett företag i stan och dom skulle ha 750 plus moms per fälg. Tycker det är i det dyraste laget. Hade tänkt runt 1500-2000 för 4 stycken. 6.5 bak 5.5 fram.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tjänster & jobb » Fälgbreddning Umeå med omnejd
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som kan, eller vet någon som kan bredda fälgar till en rimlig peng?
Snackade med ett företag i stan och dom skulle ha 750 plus moms per fälg. Tycker det är i det dyraste laget. Hade tänkt runt 1500-2000 för 4 stycken. 6.5 bak 5.5 fram.
låter rimligt om de är ett företag. folk bruka ju sälja 2 breddade för ca 1500 spänn annars.
men ska du göra 4st blire 4 papp och de kan man köpa alufälgar för.
Ja, rimligt är det ju absolut för ett företag. En verkstad tar ju 1000/timmen, och en timme tar det alla gånger per fälg med avsvarvning, plåtvalsning och svetsning + materiel. Så 750 plus moms per fälg är inte alls dåligt egentligen. Men jag vill gärna ha det billigare så jag har råd att pulverlacka dom sen också.
Den här killen fixar det mesta..o bra blir det.. han har hjälpt mig med fälgar tidigare o det blir hur bra som helst..rekommenderas varmare än hett..
det är bara att skicka fälgarna dit med Bussgods.. dom har fast pris på enbart fälgar dessutom..blir en slant till men det kan det vara värt
S
Den här killen fixar det mesta..o bra blir det.. han har hjälpt mig med fälgar tidigare o det blir hur bra som helst..rekommenderas varmare än hett..
det är bara att skicka fälgarna dit med Bussgods.. dom har fast pris på enbart fälgar dessutom..blir en slant till men det kan det vara värt
S
Tackar för tipset!
Ska kolla upp detta närmare.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tjänster & jobb » Fälgbreddning Umeå med omnejd
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.