En orange bubbla och en typ 4 igår , grängesbergtrakten!
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Sidor Föregående 1 … 16 17 18 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En orange bubbla och en typ 4 igår , grängesbergtrakten!
En Orange/röd bubbla 60talare i ösregnet.
Tågarp, Skåne idag.
Såg riktigt trevlig ut!
En vit sänkt late bay på E6, strax norr om stenungsund, på väg söderut.
Idag vid ca 14.30.
Nån här kanske?
Såg dessa två ståendes utanför Västerfärnebo och se glada ut i solskenet 

Stigslund, Gävle vid lunch idag.
Konstnärlig bild på en earlybay i mörkt, regnigt höst-Falun. 

Parkeringen på Jula för en liten stund sedan, såg mycket trevlig ut
Mvh Anton
Såg den schakrutiga bubblan när man åker mot Arlanda. Tydligen en verkstad som äger den? Någon som vet mer om den och som har bilder på den? 
Såg den schakrutiga bubblan när man åker mot Arlanda. Tydligen en verkstad som äger den? Någon som vet mer om den och som har bilder på den?
Oj... Den har stått där så länge jag kan minnas. Jag vet att de målade om den för några år sedan.
Hellberg skrev:Såg den schakrutiga bubblan när man åker mot Arlanda. Tydligen en verkstad som äger den? Någon som vet mer om den och som har bilder på den?
Oj... Den har stått där så länge jag kan minnas. Jag vet att de målade om den för några år sedan.
Stämmer delvis.
Folkan är reklampelare för ett bilplåtverkstad. Som Nicko skriver så har de haft en folka där sedan urminnes tider. I mer än 30 år i alla fall.
Den första bilen bytte de ut för 4-5 år sedan när den helt enkelt blivit för dålig och förfallet gått för långt.
Blev faktiskt kontaktad av dem via en bekant om att hjälpa till att leta redan på en ersättare, men hade inga tips då (var väl inte så angeläget heller). De letade reda på en annan bil själva som målades om.
Såg en 356 här i eskilstuna för 5 minuter sen! Helt okej start på dagen 
Luftkylda VW-skurkar på lunchrast

glufsglufs!
Grabben har haft bortamatcher på innebandyn ett par helger och klart man spanar efter lite luftkylt
Malung: blå bay enkelhytt med stor konsumlogga på kapellet
Mockfjärd: två stycken fastbacks på en gård

Vem är detta? 
Gul/vit bubbla okq8 karlstad idag vid halvfemtiden
Såg en ljusblå oval i närheten av Rekarne gymnasiet i Eskilstuna häromdagen... misstänker att det var Hellbergs åk 
Yes det var min 
Utanför en verkstad i Sydney

Den panelen är så sjukt snygg alltså, har för mig att han som äger/byggt den bor i Husqvarna.
Dessa VW's uppmärksammades runt Taghazout i Marocko senaste veckan.
Dessa VW's uppmärksammades runt Taghazout i Marocko senaste veckan.
Slänger upp en bild på en bil jag sötte på i Jönköping i sommras. Skulle gärna vilja ha lite bilder och info om någon här är ägaren, eller om någon vet något om den? Va väldigt nyfiken men ville inte gå omkring o snoka runt någons okänds bil
Kan meddela att vi möttes på a6 parkering i salt å regn senast i veckan, så man måste ju ge cred för att han använder den 
Den är för övrigt väldigt snyggt byggd, ger sken av original
både på in & utsida.
Sidor Föregående 1 … 16 17 18 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.