Hej! Min morfars far hade en split pickup som firmabil och såg den på blocket för ca 1.5 år sedan och undrar var den finns nu? all info uppskattas.
Vet du vad regnr är? Bara söka upp det isåfall
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Tyvärr var det utsuddat redan på blocket 
Det var Thomas här i Borlänge som köpte den från ladan och fick den på vägen.
Vet dock inte var den finns nu...
Det var Thomas här i Borlänge som köpte den från ladan och fick den på vägen.
Vet dock inte var den finns nu...
ok. tack för infon. hoppas den finns kvar i Sverige, han skrev nämligen på engelska också 
Avställd 120926 tydligen så den verkar vara kvar än så länge 
Kan se om jag kan fixa några bilder när jag kommer hem
Avställd 120926 tydligen så den verkar vara kvar än så länge
Kan se om jag kan fixa några bilder när jag kommer hem
Låter kanon! Tackar på förhand 
Några bilder Thomas tagit tidigare 
Några bilder Thomas tagit tidigare
Tack!
Du råkar inte veta var han fann den?
I dorotea har jag för mig att han hämtade den, men jag kan ha hel-fel.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
I dorotea har jag för mig att han hämtade den, men jag kan ha hel-fel.
Skulle det vara rätt säger jag K*K
hade (har) man vetat att det fanns kvar i Dorotea så skulle jag sökt uta bara f*n. eftersom min mor är därifrån och dessutom har stugan där.
Fick historien berättad men kommer inte ihåg alla detaljer men har också för mig att det var däruppe nånstans... kan skicka hans mail på pm 
Så j@vla surt
den har varit i släkten tills för ca 2 år sedan. så typiskt att det fanns på den sidan släkten som vi inte har kontakt med.
Så j@vla surt
den har varit i släkten tills för ca 2 år sedan. så typiskt att det fanns på den sidan släkten som vi inte har kontakt med.
Förstår att det måste svida 
Walle1991 skrev:Så j@vla surt
Förstår att det måste svida
Speciellt när man är bilintresserad
Men nu vet jag i alla fall vem som äger den. Funderar på att skicka ett brev till nya ägaren och säga att om den blir till salu får han gärna fråga mig.
Börja kontakta ägaren, och samtidigt spara pengar! dessa kostar ofta 80K + varför det kan vara bra att börja tidigt. Nöt på med ägaren, och anväånd inte pengarna du sparar till något annat! Om du verkligen vill ha just denna kommer du lyckas.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Ja, det är ju bara att ringa. Men räkna med att den kommer att kosta en del. Den var väl utannonserad för 70-80 000:- senast.