Går kanon! Kör med bilen ofta och motorn har inte krånglat någonting för mig, allting fungerar som det ska. Man kan behöva ställa in tomgången då den gärna vill dö ibland då man bromsar in hårt, brukar köra med lite choke när jag ska bromsa lite hastigare. Inredningen är i riktigt fint skick! stolarna och soffan har alltid haft överdraget över sig!
Kopplingen tar lite högt upp och avgassystemet är lite slitet och det finns lite rost i lacken som syns på bilderna, annars är den fin! Inge rost i baljan, värmekanaler, hjulhus eller någonting sånt! Har renoverat bromsarna, bytt rör, backar, hjulcylindrar och huvudbromscylindern! Motorn är genomgången, nya tänddelar, kablarna bytt, tändstift bytt och ny kondensator. Bytt olja ett par gånger och kollat soppapumpen! Bytt bensinkran och rensat tanken! Så original den kan bli, förutom det jag gjort på den! T.om däcken är från 50/60-talet! Finns lite att berätta om den, pma gärna! har säkert glömt någonting! Besiktigad och klar sedan i september! Bara att starta och köra!
ca: 4300 ärliga Mil

nytt Pris: 60.000 kr
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

inte äns jag har vågat köra bubblan långt ifall att. Men pratade med dom lite senare via telefon och då hade dom 40 riktigt fina mil avklarade! Hoppas det inte blev någe krångel för dom bara