1

Tänkte mest höra något om någon annan här på forumet har blivit lurad på blocket och kankse köpt samma saker som jag gjorde för 2 veckor sedan?

Köpte en gangster keps och albert svahn speglar från en person i Arvika.

Betalade in på kontot och han skulle skicka det omgående och även skicka fraktnummer till mig. dom 2 gånger jag har fått tag på honom på telefonen så har jag fått svaret att han ska göra det när han kommer hem. senast var igår jag var i kontakt med honom då skulle han skicka det omgående på min mejl men det kom aldrig något och nu när jag försöker nå idioten så vägrar han svara.

Är det någon som är ute för samma sak av denna personen?

Iaf ett jävla skit att man inte kan lita på folk och det ska finnas oärligt folk i bubbla världen också..................

KCCO

2

Sånt här är så tråkigt. Kanske det finns någon här på BV som är från Arvika som kanske vet vem personen ifråga är och kanske kan hjälpa dig att få tag i dina prylar. Om det nu finns några prylar.....

Hursomhelst, lycka till!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

3

2 veckor är tyvärr helt ok att va oanträffbar & lova & lova....... enligt vissa med andra värderingar än jag. Såja hoppas de e en av dessa lojja & naiva männsikor, så än finns kanske hopp.

Lycka till, vet hur mycke energi man kan lägga på å störa sig men till slut e de inte värt de.

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

4

jo det finns faktiskt personer som kollar mejlen max 2 ggr i månaden och åker till stan 1 gång i månaden så ibland måste man ha lite tålamod ICQ/ab

hoppas det reder ut sig o du får dina grejer ICQ/ab

tycker det e väldigt roligt på facebook när nån har i trådarna efter 1 timme o inte fått svar ICQ/ab

ålands volkswagen klubb på facebook

5

Löser det sig inte så dra iväg ett PM med hans uppgifter till mig, jag är uppväxt i Arvika och har bra kontakter för att kunna reda ut vem denna person är isf.

6

Jo, synd om man lovar direkt leverans, men 2 veckor... har man sjuka barn, skitmkt göra på jobbet, fraktstället har öppettider som inte passar med jobbtider och massa annat som händer så, ja, ibland kan jag känna att man inte hinner med nåt alls på flera veckor... men... då ska man kanske inte lova direkt leverans utan säga som det är... det är skitmycket nu, jag hinner inte... Jag tycker inte det är konstigt att det kan ta 2-3 veckor att få iväg nåt... Men konstigt om man lovar att skicka direkt och vill ha pengarna direkt...  hoppas du inte blivit lurad...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

7

*update,

förtydligande dom gånger jag har varit i kontakt med honom på telefon så har han sagt att han har skickat sakerna men inte har fraktnummret till hands och ska skicka det direkt när han kommer hem på eftermiddagen men det har aldrig blivit att han skickat över det sen. senast var igår kväll då han lovade att skicka över fraktnumret. Men det vart inte så.
Sen tyckte jag det var lustigt idag när han inte svarade när jag ringde.

Men tillslut så kom det ett sms från han där han sa att han hade gjort bort sig och inte skickat sakerna tydligen även fast att han hade sagt att han hade gjort det ett flertal gånger. Men det skulle skickas nu omgående sa han iallafall,
Så det återstår väl att se om det kommer något eller inte allt känns lite oseriöst i detta fall tyvärr från hans sida. Men det är bara att hoppas på det bästa

KCCO

8

Han kanske läser det här
därför blev det brottom

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab