1

Deras hemsida krånglar och jag skulle vilja få kontakt med dessa herrar, någon som har nr eller dåligt?? Med vänlig hälsning, Andreas

-64 Low&Slow

2

Mig veterligen så bygger de inga framvagnar längre?

3 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-10-27 08:59:23)

Contact

As we are developing the site, orders / issues will be much easier addressed in the future. But for now, we have one contact form for everything. Send us a message and we'll get back to you. Thanx!

Conventional contact methods:

Gustaf: 070-27 30 800
Patrik: 070-260 83 10

Södra Hörksvägen 14
772 90 Grängesberg
Sweden

Sen kan du skriva ett mail direkt på sidan med:
http://www.grubenwerks.com/contact_en.html

Googlade grubenwerks mail och kom in på någon sida där det står:
Kontakta oss på [email protected] om du är sugen på något av det du ser på sidan. Tack för titten!

4

GustaF finns här på forumet.

5

Det var Gustaf, Goopher och Carlén som höll i detta för ett antal år sen, Grubenwerks finns dock ej längre.

6

Aha det va ju synd, hade viljat ha mig en framvagn men det får väl bli någon annan variant

-64 Low&Slow

7

Var framvagnarna de byggde bra?

8

Det var nya fräscha framvagnar, det enda jag kommer på är svetsen på mittklumpen som hade mer att önska... kan inte säga om det gällde alla eller bara vissa.
På min Bay hjälpte Demian mig att svetsa om den i förebyggande syfte, har en Gruben på min nuvarande buss också men har inte kollat den ännu...
En som råkade ut för detta var Andreas  Default/hmm

AndreasD skrev:

Som sagt ny ägare o lycklig!
Fixat lite med div småsaker bla lister runt om samt fixat framvagnen som gav upp i 90 knyck på väg till Öland.
Kan bara berätta att man vaknade till rejält när det small till utav bara...
Mitt klumpen hade separerat så det blev att hämta Chevan för vidare semester med familjen.
Men glad att allt gick bra förutom att minsta sonen brukar numera fråga om det kommer smälla i bussen när vi ska åka!!
Ena bilden är tagen i Söderköping där det tog stopp, ligger på hjulen fram.
Men allt fixat o vi gillar Westfalia.
Vill skicka stort tack till våran vän Macke i Gustafs som hjälpte till med bussen, så den är bättre än någonsin. TACK TACK Macke!!!

9

Japp, några hade tyvärr detta problem. Jag har själv en 100mm kortad Grüben på min bay och den har funkat kalas hittills trots en hel del spö ICQ/ab Har också monterat Grüben på 3-4 bubblor och med dem var det inte några problem.

"Daddy Cool"

10

Det sitter ju en sådan på min panel, är det något särskilt jag bör kolla närmare på?
Problemet med mittklumpen, på vilket sätt kan man se och eventuellt förebygga det?

11

Floyden skrev:

Det sitter ju en sådan på min panel, är det något särskilt jag bör kolla närmare på?
Problemet med mittklumpen, på vilket sätt kan man se och eventuellt förebygga det?

Om jag vore du skulle jag plocka ur mittklumpen och helsvetsa den, så har jag gjort på min.
Original så är mittklumpen i ett stycke medan grubens är 2 delar ihoppunktade till 1.

12

Känn friden Floyden! Det är åtgärdat på din!