1

Hej!

En bekant till mig pratade i somras med en kille som monterat hijackers runtom på sin länkpinne-bubbla. Han pratade om nåt kit från Ford Mustang eller något sådant, han hade hur som helst lyckats få ihop allting snorbilligt!

Någon som vet billigaste möjliga tillvägagångssätt för att få hijackers fram och bak ?
Att köra i bott gör mig inget, vill bara ha det så jag kommer in på parkeringen hemma och över alla vägbulor..

Tack på förhand alla likasinnade själar därute!

Praise the lowered!

2

4st hijackers 1 hijackers pump (typ volvo) minst 3 kranar och slang samt div.kopplingar

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3

Johan W skrev:

4st hijackers 1 hijackers pump (typ volvo) minst 3 kranar och slang samt div.kopplingar

Tack för svaret, jag visste ju typ allt det där utom vilka hijackers man ska köpa för att det ska passa ICQ/ab
Måste man svetsa fästen o så eller är det bolt on på originalfästena?
Hur beter det sig när man ska ha en kortad framvagn också?

Praise the lowered!

4

Dom här kan va rätt så bolton då dom är 24cm som lägst, hålen kan stämma, har för mig att dom har diskuterats förut Default/hmm http://www.dalhems.com/Product.aspx?gui … 66012539ac

Om du tar bort tornen monterar du bara nya fästen i innerskärmen ICQ/ab
Bak så körde jag sönder mina när jag körde dom upphissad max när mina växelådsfästen och låda gav upp, men dom var beg och inte till en bil, men jag körde alltid lågt med fölängda svärd ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

5

MrGrim skrev:

Hej!

En bekant till mig pratade i somras med en kille som monterat hijackers runtom på sin länkpinne-bubbla. Han pratade om nåt kit från Ford Mustang eller något sådant, han hade hur som helst lyckats få ihop allting snorbilligt!

Någon som vet billigaste möjliga tillvägagångssätt för att få hijackers fram och bak ?
Att köra i bott gör mig inget, vill bara ha det så jag kommer in på parkeringen hemma och över alla vägbulor..

har du med hittat in på BV nu ICQ/ae  ICQ/ad  ICQ/ab

(o\!/o) 66a        lo\/ol 65a+62a

6

nilsson1300 skrev:
MrGrim skrev:

Hej!

har du med hittat in på BV nu ICQ/ae  ICQ/ad  ICQ/ab

hamänn! på din begäran hähä ^^

Praise the lowered!