Tjo!
Jag har tjyvläst BW-forumet ett tag men nu ska man väl försöka tillföra nått själv. Jag har LÄNGE funderat på en Porsche 356 coupe. Frugan har inte alls samma intresse
och vill inte pantsätta huset för att köpa en originalare så jag har försökt bearbeta Staffan i Skåne som har gjutformen till en 54 coupe för en avgjutning men utan framgång. Så efter lite snokande kom jag fram till att en av Staffans "kusinbiarl" kanske va möjlig att ta över. Jodå de va möjligt och affär blev det ganska snart. Det tog ett tag innan bilen blev hämtad upp till Enköpingstrakten. Nu han jag bara blocka up delarna och putsa av resdammet innan jag blev krasslig
så det har inte hänt så mycket men den står iaf i garaget i tryggt förvar. Nu ska jag fundera ut hur jag får upp lite bilder...

. Här kommer en första bild på storsöt (bilen) och lillsöt (medhjälpare).
Magnus skickade mig länken till din byggtråd. Du tänker också outlaw om jag förstått rätt? Jag vet redan nu att det kommer gå ganska långsamt för mig. Jag har tre små knattar hemma och när dom hjälper till brukar det bli ett steg fram och två,tre steg tillbaka