1 Senaste redigerad av Emil O (2013-10-27 18:38:39)

hallå!
har börjat rota efter delar till ovalen nu.
så kastar in en köpes lista, så får ja se va som finns att erbjuda  ICQ/ad
söker följande:

*Motor 25/30hk, gärna industri eller fullt fungerande, ska vara tidiga 30hk såfall.
*4 st 4x15 tums fälgarna, gärna stämplade -53. men mest viktigt är det att de är rött centrum och beige ytterkanter och för att vara riktigt noga ska dom vara sealing wax red L53 i mitten och sahara beige L272 i ytterkant. men tror att ja får ta de som finns.
*högerskärm i bättre skick.
*fräscha och någorlunda mjuka 5.60 15 tums diagonal däck.

http://i43.tinypic.com/28pogp.jpg

kommer säkert komma på mera under tidens gång.
har inte bråttom att hitta sakerna, men köper om de passar i smaken.
mvh Emil

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

2

ÄNTLIGEN!!!!

That´s the way to go dude!  ICQ/ab

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3

50 split skrev:

ÄNTLIGEN!!!!

haha ja nu är det dags!  ICQ/af

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

4

Styrklump från -56, är det intressant?

5

Bman skrev:

Styrklump från -56, är det intressant?

Pm!

6

50 split skrev:

ÄNTLIGEN!!!!

Typisk termos kommentar  ICQ/ab

7

uppar! ingen som har dessa två saker liggandes som är mest aktuellt just för tillfället!

*Split case låda, felfri och fungerande, gärna tidig där med.
*2 st hela torisonsvärd till långa torisonstavar.

//Emil

8

Jag har svärd liggandes från en -61. Funkar det? ICQ/ab

"Pimped by Nature"

9

Thomas Å skrev:

Jag har svärd liggandes från en -61. Funkar det? ICQ/ab

Tyvärr, dom passar inte. Tack ändå Thomas ICQ/ag
Vet inte skiljeåren åt, men dom är långa vid locket.

10

Just ja, så var det ju, men det var det inte på dessa. Lycka till i sökandet! ICQ/ab

"Pimped by Nature"

11

FolkaHasse skrev:

pm skickat

Pm ya back!

12

hitta en lämplig bild på fälgarna som ja söker. ut å leta nu gott folk! ICQ/ab

13

Har svärd å låda från en 53 oval.

14

GustaF skrev:

Har svärd å låda från en 53 oval.

PM!  ICQ/ag

15

Har en motor från -57 (block, cylindrar och toppar) sen fattas resten.. I Falun om det kan va intressant?

16

uppar denna eftersom ja fått tag i en del saker. ICQ/ab