Nu på lördag 19/10 kl.10 blir det folkafika på Dackås konditori, kom dit för lite bubbelbabbel! 
2 2013-10-16 10:25:46 Senaste redigerad av Spaan (2013-10-16 10:26:39)
Ja jag jobbar ju mellan 10-14 då. Får se om ni är kvar när jag klappat igen dörrarna.
Annars är ni ju välkomna att titta in hos mig sparka cykeldäck... 
Men ett väldigt trevlig hittepå.
Som ryktet går borde vi köra åtminstone 1gång varje månad under skithalvåret!
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Kikar in! både på fikat å i butiken!
Å som Farbror Spaan säger, 1 gång i månan iaf är nästan ett krav!
Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
En dålig bild från dagens Folkafika i ett kallt och blåsigt Hudik.
Endast 2 luftkylda trotsade kylan. Men kul att Tallåsens familjerna och att åtminstone 1 från Söderhamn kunde komma
men vi glömde ju att moona och olla skyltfönstret på Percykel
Nej nu ska vi vara snäll mot stackars Spaan som måste jobba på en Lördag och missade en Folkafika med bra spännvidd på ålder på deltagare. Saknade ju Borje och Sunka från den något äldre generationen
Den yngre generationen representerades av Tallåsen, kul
Hoppas på fler små träffar i vinter. Bra initiativ Micke! Om inte annat så ses vi säkert på Blå Haren nån lördag lunch
(Blå Haren=Hudiks bästa hamburgare)
Skulle väl ha nämt att fikaträffen ägde rum på klassiska Dackås konditori i Hudiksvall som förmodligen är bästa fikastället i Hudik. Men det står ju i Turbomike's inlägg också. 
Måste vara första och enda gången som "Den yngre generationen" och "Tallåsen" nämns samma mening i VWsammanhang...
Ska försöka meta mej upp till det galada Hudik nästa gång det är dags!
men alltså, både Helsing och Grenje hade sina barn med
Du är mycket välkommen, jag har ju aldrig träffat dig tyvärr
Måste vara första och enda gången som "Den yngre generationen" och "Tallåsen" nämns samma mening i VWsammanhang...
![]()
![]()
Phu... det va skönt och höra, förklarar ju en hel del... 
![]()
![]()
Bring me too! 
Tack alla som dök upp, kul att se några som trotsar temperaturen och kör "gammelbil", vi hade batteriproblem på höghuset som tyvärr fick stå.
Blev lite trångt men gemytligt på den gamla klassiska delen av Dackås som har en skön atmosfär.
Det blir fler gånger i vinter så håll koll på uppropen från Hudik!