26

denna swamp kommer vara till 80% för utseendets skulle, så kommer inte ha samma fuktion som en orginal.

Tack på förhand.

27

20 % funktion?

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

28

Kan ge lite extra info då dom ligger i mitt garage,dom som hittills byggts har ingen snurrande del,dock kan du proppa den med is och det flödar bra med luft in i bilen.

"S"lowbugz 023

29

Den på bilden ser riktigt schysst och priset i sig är inget att klaga på , men om det är mest för syns skull känns det inte lika intressant för min del.
Mao avstår jag men lycka till med försäljningen.

30

er den prisen 2000.- ferdig lakkad i den fargen man vil ha eller kun primer?

Better late then never

31

ah! Dart or die garaget i Falun!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

32

Franke skrev:

Den på bilden ser riktigt schysst och priset i sig är inget att klaga på , men om det är mest för syns skull känns det inte lika intressant för min del.
Mao avstår jag men lycka till med försäljningen.

X2

33

Varför inte kopiera den helt och hållet..tror fler vore intresserade..är den komplicerad invändigt,eller varför bara göra "nästan"rätt?Observera att detta bara är en fråga,försöker inte vara dryg..är bara nyfiken! ICQ/ae

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

34

vet tyvärr inte hur den ser ut invändigt och har inte lyckats att hitta några ritningar så det är därför/ daniel

35

Finns det då ingen vänlig själ här på det fantastiska forumet som har en riktigt som kan tänka sig ta lite bilder på hur den ser ut på insidan?

Vw typ 1 1968.
Förhoppningar att få besiktad och kunna köras i år. ICQ/ag
Sen blir det kanske en mer omfattande renovering. (urspårning) ICQ/ag

36

swampcoolern som sitter på bilen på bilden är tillsalu! 2500 rikstaler! nån intresserad redan nu? skicka pm till mig / daniel

37

såld! hojtar till när de finns fler tillverkade!

38

Jag vill ha en. Är mest ute efter hur det ser ut ändå ICQ/ab
Är de lackade för den pengen eller?

Sålda bilar:Beach buggy. 1303s-73. Bubbla-64 airride. Split enkelhytt-66 Bubbla-56
Nuvarande bilar:Bay-72

39

Okråttan skrev:

vet tyvärr inte hur den ser ut invändigt och har inte lyckats att hitta några ritningar så det är därför/ daniel

http://www.jalopyjournal.com/forum/show … ;showall=1

Better late then never

40

Ahhhh,det var SÅ det fungerade,underbart att lära ngt nytt.. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

41

intresserad!!

42

finns en till swampcooler klar tills på onsdag! någon intresserad smsa eller pm / daniel (0704411393)

43

Du har sms !

Vw typ1 -61
4000 mil bruks-skick

44

Kan bara säga att dessa är
Riktigt fint gjorda ICQ/ab
Fick hem min idag och är helnöjd ICQ/ab
Bra hantverk !!!!!!

Vw typ1 -61
4000 mil bruks-skick

45

Underbart med nöjda kunder! hoppas den kommer bli välanvänd! Lycka till  ICQ/af

46

Tjo!

Vilken längd är det på den, dvs hur lång sidoruta måste man ha?

47

någon som är intresserad utav att en swampcooler? mått kan man få vilket mn vill! ICQ/ab dom ja byggt hitils är 450mm långa!

48

är de fortfarande samma utseende på den som på bilden i börjarn av tråden? ICQ/ab

Bubbelicious For Life

49

Tillverkar du dem fortfarande ? Är sjukt sugen, och om jag får sålt min andra bil snart så har jag ju faktiskt råd ICQ/ab

Praise the lowered!