Provar att lägga ut bussen innan vinterförvaring , hade tänkt sälja till våren men så dök ett intressant objekt upp
Dubbeldörr besiktigad till nov 2014 väldigt komplett buss , tom "kickpanelerna" till sofforna finns mittsoffan saknar dock handtagen på ryggstöden . Flippade spindlar ,Bus Boys sänksatser fram , Bus Boys "straight axlad" bak , upplyft styrsnäcka , kortad rattstång samtidigt försedd med org rattlås .Nya framrutor o gummi . Går mycket bra 1500 eller 1600 motor... ? enkelportare . 12 v konverterad . Fullagningar från 70 talet finns! Framtagen orginal färg . Kör den som den är eller renovera ! Mängder med delar finns att köpa till om så önskas! kommer att lägga ner VW hobbyn så allt är till salu , har inte inventerat ännu och har inte tid heller på ett tag men tex bakdel från 56-57:a 15 fönsters , pressade lyx kofångare , lyxlister ,3-4 uppsättningar framlampor både tidiga och sena 1 par nos med klisterlappar från högertrafikomläggningen kvar , 3-4 motorluckor varav en "custom" med gälar , 3-4 "mellanplåtar" bak , fina rostfria sena framdörrar , Org safari rutramar+ lite delar till dessa (ej kompletta) .Nos frontemblem , sidorutor , ratt , Motor 2073 renoverad av Trimco 86 ej startad sedan dess borr 92 , slag 78,4 ,Okrasa vev, Sauer ventilkåpor , vipparm justerskruvar ledade Porsche , bearbetade 1600 tvåportstoppar , Empi oljepump med filter , Weber IDF 40 bestyckade av Ronvill.
Renoverad o balanserad 1679 utan toppar , nya obearbetade dubbelports toppar finns , mittmonterad singel Dellorto med insug mm mm
Pris på bussen 120 000:- eller närmast under ..dock ej under 100 000:- . Delarna ej prissatta än.. bud mottages . Har inga bilder på delarna men det kan ordnas om seriöst intresse finns .
För mer info ring 0761966708 .. Lasse

. vad jag menade var att det är bara han som lagt bud på delar ( och han fortsätter ):P Det som inte funkar är annons utan pris / bild menade jag och det kan jag förstå .
åker ner till stockholm om 5 timmar och är borta till söndag kväll , hoppas mailproblemen löst sig till dess !