1

Hej!

Tänkte kika intresset här på forumet för min Caravelle -88!
Bilder finns här: http://www.garaget.org/?car=102639

Den är inte besiktigad, men har bara rullat 4-5 mil sedan förra godkända besiktning(ett år sen) och sedan blivit stående.

Mycket delar ingår!!

Prisidé 12k

Finns i Lidköping

Praise the lowered!

2

Byte mot t3 pickup?
Besiktigad skattad!
              Bobbis ICQ/ab

3

Inga byten tyvärr, måste få bort den för att kunna göra i ordning min bubbla ICQ/ab

Praise the lowered!

4

Hur ser den ut i dagsläget!
Tänker på fälgar, kofångare m.m?
Fanns ju en hel uppsjö av olika bilder!

5 Senaste redigerad av MrGrim (2013-10-13 13:13:51)

Just nu står den med de fyrkantiga framlyktorna och svarta kofångare! Det andra följer självklart med ICQ/ab

Den står på svarta plåt med vinterhjul, bra mönster men inte så många dubb kvar i bak..
De silvriga 17"-hjulen ingår, i stort sett nya framdäck och fräscha bakdäck!

Den har en stor röd dekal på förarsidan, BAE står det, fick lite spons på billjud därifrån. Tror jag har nån liter gul färg kvar sedan jag lackade den -08 som jag skickar med, inte minst för färgkodens skull!

Dubbla inredningar(sofforna), dubbla uppsättningar kofångare(alla fyra plasthörn finns nya fortfarande inplastade).

Originalmotorn ligger bredvid, skulle byta packningar i den men blev aldrig gjort.. Packningssatsen medföljer!
Sitter en annan motor i nu, den startar och går men det är nog på tiden att plocka ihop originalmotorn...
En extra växellåda medföljer också!
Nyligen bytt skivor, belägg och hjullager fram.

Priset är inte skrivet i sten men dessa är ju inte helt gratis längre ICQ/ab

Praise the lowered!

6

Ok det fanns att greja med om man säger så ICQ/ad
Du kan inte tänkas sälja de cromade fångarna separat med de nya hörnen?

7

Du skall ha mail

West Coast Volks attitude is everything

8

LIFV skrev:

Du skall ha mail

Oj, är nog min hackade mailadress som står här på forumet, du får prova på jobbmailen isåfall, [email protected]

Mvh Marcus

Praise the lowered!

9

digger520 skrev:

Ok det fanns att greja med om man säger så ICQ/ad
Du kan inte tänkas sälja de cromade fångarna separat med de nya hörnen?

Haha ja det finns väl alltid att greja med, mest plocka ihop motorn som sagt ICQ/ab

Säljer enbart det löst ifall bilen blir såld utan de delarna! Du är ju iochförsig välkommen att buda på stötarna, så man vet ungefär vad man kan göra på totalpriset utan dem!

Mvh Marcus

Praise the lowered!

10

1000kr bjudet ;-)

11

digger520 skrev:

1000kr bjudet ;-)

Aldrig i livet ICQ/ab

Praise the lowered!

12

1500 men då skall dom va raka o fina ICQ/ad

13

Haha oj, jag t3odde du mena för hela bilen xD isåfall är ditt bud noterat ICQ/ab

Praise the lowered!

14

Haha ICQ/ab

Återkom när du vet mer hur det går med försäljningen!

15

Glömde nämna att den rullat 16 xxx mil !

Kom igen nu boxerville, det finns INTE EN ENDA på blocket som är så här billig, och det finns ingen som rullat så här lite heller ICQ/ab

Praise the lowered!

16

Skulle jag kunna få ett bra pris,så vi har en deal...10000kr. ICQ/ad

17

Ring mig ikväll eller imorrn om du är intresserad, kommer en som vill ta den på export men tänker du ha kvar den i Sverige säljer jag hellre till dig! 0723686756

Praise the lowered!

18

MrGrim skrev:

Ring mig ikväll eller imorrn om du är intresserad, kommer en som vill ta den på export men tänker du ha kvar den i Sverige säljer jag hellre till dig! 0723686756

ICQ/ab  ICQ/ab  lycka till den se mycket fint ut....

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK

19

Såld! ICQ/ab

Praise the lowered!