1 Senaste redigerad av jn (2013-10-13 17:48:46)

vad är en vagn med kompressor och 34 hk motor från 63 värd? gubben vill ha ett bud jag vill inte skambjuda samtidigt som jag tänkte slippa gå back när den säljs.  ICQ/ag

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

2

verkligen ingen som kan ge en hint om värde?

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

3

3000:- kanske! Sånt gammalt skit är det väl ingen som vill ha!  ICQ/ab

Mera känd som jb...

4

ok då får gubben slänga skiten  ICQ/ag

5

Det enda som är intressant är väl motorn och vad får man för en sån, 1500-3000:- beroende på skick.
Så får du den jäkligt billigt lär det ju vara värt det eller om du ska ha motorn själv.

Mera känd som jb...

6

har en som är intresserad av kompressorblocket så vi får se om jag hittar köpare på motorn. står lite bökigt till och ett antal mil hemifrån så ger det bara 1500 får den stå kvar.  ICQ/ad

7

Är det inte fränare att ha en VW motoriserad kompressor?

8

om nån är intresserad av rubbet så skicka ett pm.

9

Om det är en Judson kompressor så kostar dom från 5000:- och uppåt beroende på skick.

10

alltså en luftkompressor på vagn driven av en vw-motor!  ICQ/ag

11

A-ha. Sorry.