På bussjakt.
Släng fram här eller skicka PM på det ni har, projekt, objekt, obesiktigade, körklara (ja, ni fattar..).
Allt från -71 och äldre är av intresse.
Glömde säga att jag bor i Uppsala, men gör gärna en grej av det och kan åka en bra bit för rätt buss.
har en 70a kombi. Lite att göra inför besiktning finns allt, men nästa år är den garanterat klar, eller besiktad i höst om du ligger i lite. Saknar motor, men har papper och det mesta annat.
Ligger i bilar säljes tråden. TRP kanske kan ordnas till Söderhamn eller liknande ett visst datum.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Inga fler förslag från BV-folket? Huugg i nu! Jag vill också köra buss...
Såklart du vill,alla vill väl köra buss och ha minst en eller flera..
Såklart vi tipsar..
late,
in love,
and a little drunk..
Letar du bara buss, inte EH?
Bara buss, tyvärr
Okej, har hugg på en 71a EH.
Hej!
Har en kleinbuss från -68 till salu!
Hör av dig vid intresse 0761695059.
Med vänlig hälsning,
Eva
Har kräsnat till lite och vill gärna ha körklart.
0-50 000kr. Kan hämta nästa helg eller under veckan om det är behagligt avstånd.
Eva har fått PM.
Handlat en bay idag.
Hej, Jag har en bay-72, jag vet att du skrev 71, tänkte bara höra. Det är en del jobb på den det sitter en 1600 motor i den med en 32-36 weber förgasare. motorn går bra. Som den står nu är det en superfin campinginredning i den som jag inte vet om jag ska ha kvar. Kan bero på om du är intresserad. Hör av dig om det är av intresse. MVH Michael
kanske man ser den i stan nån dag då