Även jag är är intresserad av både bönor och malet! 
Mäkta gott!
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dags att rosta kaffe?
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Även jag är är intresserad av både bönor och malet! 
Mäkta gott!
Nån påse omalt finkaffe skulle sitta fint!
Härligt Jonas !!....längtar efter riktigt kaffe med bett i....
Underbart Jonas. Har haft abstinens ett bra tag nu
Måste du ha reda på redan nu vad man vill ha eller kommer det en stänkare när, var, hur framöver? Gött ska det bli i alla fall 
Det är säkert 
Samma pris på malet som omalet ?
Precis läst hela tråden och 2 påsar omalet blir 110 + Frakt och de hamnade på 155 ? 45 i frakt e ju inget.. Jag vill ha 2 påsar malet
Kan maila dej, om du vill ha mer koll på läget.. Läste att de e lättare för dej att hålla koll på alla beställningar då 
mer kaffe åt folka folket
jag vill också ha ett par tre påsar slut här 
Gissa vad jag tar. 
Gissa vad jag tar.

Beställer man här och nu i tråden eller kommer det kanske ut en blänkare när det är dags? Jag vill gärna försöka hinna få ett par påsar denna gång isf.
Beställer man här och nu i tråden eller kommer det kanske ut en blänkare när det är dags? Jag vill gärna försöka hinna få ett par påsar denna gång isf.
Hej Harry! Jag håller faktiskt på att lägga upp en webbshop för att göra det enklare att beställa. Det är lite pyssel kvar innan jag får det att funka som jag vill, men planen är att all beställning kommer att gå via den. Jag har skickat beställningen till rosteriet och vi borde ha kaffet klart innan slutet på oktober. Dock verkar det som att det kommer vara enklare att rosta lite extra den här gången, om det skulle ta slut. Stay tuned! :-)
Låter bra detta 
Hör av dej så fort sidan e uppe ! Här ska beställas
Tar gärna 2 påsar med bönor och maler själv ! :=)
Detta får jag inte missa, tar gärna 2 påsar bönor 
Kaffet klart, länk till webbshop kommer snart 
Ooooo Spänningen stiger 
Då var julklapp till några klart då! 
Hallå på er... Då var kaffet klart
Är ni sugna på att handla lite kaffe, bege Eder till sajten www.grunkor.com och gör er beställning. Grunkor.com är min nya webshop där jag kommer att kränga kaffe, lite enklare biltillbehör samt en och annan bildel. Om det funkar bra tänkte jag även använda den för ny BV-merch när det blir dags. Observera: Priset som anges vid beställning är exklusive frakt. Lägg en beställning, så räknar jag ut frakten och återkommer med totalpris och betalinfo. Om något skulle strula eller inte funka som det ska, bara skicka ett mail till [email protected] .
Tack på förhand, hoppas ni gillar sajten!

Beställde 2 paket 
Tackar! 
3
Hoppas det smakar 
"Ocean surf", dude 
Beställt!
Snart går kaffekvarnen varm på F-by Mansion.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dags att rosta kaffe?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.