... Det gör ont i själen när man ser eller hör om folk dom ska göra folkracebil av något så "vackert" som en 412 variant! Finns det något man kan göra?

1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Alla får bestämma själv, men...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
... Det gör ont i själen när man ser eller hör om folk dom ska göra folkracebil av något så "vackert" som en 412 variant! Finns det något man kan göra?

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Borde inte vara tillåtet helt enkelt. Hade det vart en riktig banbil han tänkte bygga av den så hade det vart OK men en folkracebil kommer köras sönder garanterat.
Föreslå ett byte med en utrangerad 1303.
Alla mina ( båda mina ) vw's är för fina att ha som byten, men tack för tipset 25hp... 
Fast samtidigt en papperslös bil är inte mycket att göra av, speciellt när ingen velat köpa den förr. Men för någon passar den bilen perfekt...
Dock kan den ju få ett bättre öde, som tex donator till en annan 412.
Folkracedöden hoppas jag alla kvarvarande folkvagnar slipper.
Folkraceåkare betalar i alla fall för bilarna
jag har sålt ett gäng till dom
Jo svansmotordrift verkar värderas orimligt högt inom folkrace, förutom typ4:or och typ3:or så förekommer det ju även många sorters skodor som känns lite för ovanliga för att förtjäna ett sådant öde.

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Alla får bestämma själv, men...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.