1

... Det gör ont i själen när man ser eller hör om folk dom ska göra folkracebil av något så "vackert" som en 412 variant! Finns det något man kan göra?  Default/yikes  ICQ/am  ICQ/ac  Default/yikes  ICQ/am  ICQ/ac

412 ls variant -74 ( min 1:a bil, borta sen länge...)
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73

2

Andymalm skrev:

... Det gör ont i själen när man ser eller hör om folk dom ska göra folkracebil av något så "vackert" som en 412 variant! Finns det något man kan göra?  Default/yikes  ICQ/am  ICQ/ac  Default/yikes  ICQ/am  ICQ/ac

Borde inte vara tillåtet helt enkelt. Hade det vart en riktig banbil han tänkte bygga av den så hade det vart OK men en folkracebil kommer köras sönder garanterat.

DMNDphoto

Bay militärbuss -73
Bay Campingbuss -75
Typ 1 -61

3

Föreslå ett byte med en utrangerad 1303.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Alla mina ( båda mina ) vw's är för fina att ha som byten, men tack för tipset 25hp...  ICQ/ag

412 ls variant -74 ( min 1:a bil, borta sen länge...)
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73

5

Fast samtidigt en papperslös bil är inte mycket att göra av, speciellt när ingen velat köpa den förr. Men för någon passar den bilen perfekt...  ICQ/ab

Dock kan den ju få ett bättre öde, som tex donator till en annan 412.
Folkracedöden hoppas jag alla kvarvarande folkvagnar slipper.

Mera känd som jb...

6

Folkraceåkare betalar i alla fall för bilarna
jag har sålt ett gäng till dom

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

7 Senaste redigerad av Banansvamp (2013-10-07 19:51:29)

Jo svansmotordrift verkar värderas orimligt högt inom folkrace, förutom typ4:or och typ3:or så förekommer det ju även många sorters skodor som känns lite för ovanliga för att förtjäna ett sådant öde.

http://www.olasbilsportsida.se/folkrace030726/folkrace14.jpg

Fat chick fanatic