Då har man lagt ett stort projekt, bussen, bakom sig och skaffat sig två små.
Man kan väl räkna in lite allmän service som projekt!
Det finns inte mkt att göra på denna otroligt fina bil, och vagn! Skönt!
Det lilla som finns är i stort sett bara: shimsa ledbultar i framvagnen, byta stötdämpare bak, byta bakdäck, se över koppling, byta vxllådskuddar, byta gummigenomföring gas/kopplingswire och lite service/genomgång av motorn(ev. byte)
Har väl lite funderingar på att sätta i en 126A i den om ingen modifiering i motorummet behövs... Vill verkligen behålla originalskicket! Går ju fint med 1200an men självklart lite trött med vagnen bak. Tänkte därför spara livet på originalmotorn och göra den lite piggare med 10+ hk till... Originalmotorn har trots allt gått 11700mil!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Tidigare i sommar blev jag med buggy också. Byggd på en 1200 1964. Nybesiktad!
Tänkte modifiera lite här bak så att det blir lättare att skruva i/ur motorn... Sen vill man ju se hela motorn i en buggy också tkr jag:) 
Tog ur motorn idag, inte helt lätt när plasten hänger ner bakom
Har en 1835cc som jag ska bygga om till större, ni kanske har sett tråden... Tänkte att den skulle bli busmotor till denna
Det var visst enklare att svetsa fast växelstaget i vxllådan än att använda låsskruven...
T1 1200 1963 med tummeliten campingvagn från 1963

34hk innan, nu nästan dubbelt(gissning)