1

Har ett par sänkspindlar till buss aldrig använda , wagenwest 2.5 inch för bussar mellan 1973-79

Lägg ett bud.....

LÄNK

http://www.wagenswest.com/partstore/ind ... ndles.html

2

På hemsidan gör de ingen skillnad på spindlarna, där finns bara en variant "68-79". Skumt! Frågan är om det bara är en otydlig hemsida eller om de gjort om ngt nu? Jag är väldigt intresserad, men det är ju fel årsmodell för mig, jag har en 69.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

3

Jag är intresserad undrar bara var du bor och om hur mycket ungefär
som dom sänker? är dålig på inches ICQ/ab
Kan du tänka dej att skicka med bussgods.

4

rs68 skrev:

Jag är intresserad undrar bara var du bor och om hur mycket ungefär
som dom sänker? är dålig på inches ICQ/ab
Kan du tänka dej att skicka med bussgods.

2,5 * 2,54 cm = 6,35 cm

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...

5

1800 ICQ/ag

6

2000

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

7

Varför lägger du ut annonsen när du inte svarar varken här eller på mail. Att sedan inte lägga ut ett telefonnummer borde vara staffbart.  Vi vill ju köpa dina spindlar.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

8

Sorry för att jag inte svarat......vart iväg några dar kom precis hem, ville ju bara kolla om det fanns nått intresse och det gjorde det ju !!!

OK dom passar bara till 73-79 om ni "typ" beställer dom på deras sida så ser ni att det finns 3 olika varianter (tror hålen för bromsoken e lite annorlunda olika årsm)

Kollade precis vad dom kostar att köpa idag:

Subtotal  $475.00 
Shipping & Handling (International shipping. - Alternate way)   $89.10
Grand Total  $564.10 

Svenska kronor 3 549:-    (gav själv 3900:- då dollarn va högre)

Så minst 3000:- vill jag ha

Tel: 0704009761   Mikael

Finns i GÖTEBORG

9

Earlybay och latebay har olika bromsköld fästen. (Trumbromsar vs. skivbromsar) för att göra det enkelt. Earlybay har 4 bulthål som splitbuss medan latebay har 3 bultar för skölden samt 2 för bromsoket.

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

10

Köpt.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................