Har gjort några halvhjärtade försök att få igång Hoodien de senaste veckorna utan att lyckas, idag var Macke och Gustaf förbi och efter 5min var den igång...
ska bytas och ställas in lite smått framöver bara.
Fick åka bakom i Saaben och skämmas för min inkompetens

Hade du glömt att tanka? 
Hade du glömt att tanka?
Tanka hade jag faktiskt gjort
loppa på brytarspetsen och då hade jag ju ställt in brytaravstånd fel 
Härligt stuk på din bil!! Kul att ni fick igång den!
kul att du fick åka saab 
Trevlig kärra!
Härligt, kan va kul att se sin bil från en annan vinkel också 
Ja det var faktiskt nice att se bilen "in action", ifrån saaben...
riktigt nöjd med stuket 
En nyfiken fråga bara, vad kör du med för framvagnsgrejer? längd på framvagn, spindlar, hjulbredd mm?
Riktigt skönt stuk på bilen!! 
En nyfiken fråga bara, vad kör du med för framvagnsgrejer? längd på framvagn, spindlar, hjulbredd mm?
Riktigt skönt stuk på bilen!!
Köpte den färdigsänkt av Nisse för ett antal år sen, droppade spindlar, kommer inte ihåg hur mycket kortad framvagnen är, 4,5 sprintisar fram med 145/65, 5,5 bak och har för mig jag har 185 eller möjligtvis 195/65 där. Tack 
Ute och rastat i solen idag, riktigt trevligt

Snygg bild och bil 
x2 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Denna har stått sen Pålsboda till förmån för bussen men idag tog jag ut och rastade den, och efter varje gång man haft ett uppehåll så kommer man på hur kul det är att åka bubbla 
Störtskön Ride 
Störtskön Ride
Thanks
Skulle behöva plocka ur motorn och försöka få till oljeläckaget också... hmm... få se vad som händer till hösten 
Skulle behöva plocka ur motorn och försöka få till oljeläckaget också... hmm... få se vad som händer till hösten
Hade som sagt börja läcka lite väl mycket olja och efter att åkt buss så gott som hela sommaren tänkte jag ta Hoodien till Norrtälje
Så det var bara att kolla efter och packningarna till stötstångsrören på ena sidan såg väl sådär ut 
Bytte packningarna, slängde dit en "save my bug" och for iväg dock utan värme och nu står den hemma på tork 
Värme är för kärringar 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 35#p207535 Arzewald 59´Bubbla
Värme är för kärringar
Hehe, ja man kan tycka det men efter den här turen så blir det ingen mer längre utan värme i gårdagens temperatur och regn 
Riktig fräsig bil du har! 5 av 5 möjliga 
1959 Typ 1
Värme är för kärringar
X2..Nu börjar vintern,bara att klä på sig... 
late,
in love,
and a little drunk..
Tackar tackar Johansson
Nja pompejus, med åldern har man blivit lite bekväm också 
Tackar tackar Johansson
![]()
Nja pompejus, med åldern har man blivit lite bekväm också
Nja..hävdar fortfarande med den drucknes envishet att det har med inställning att göra.. är ju snart 55.. 
late,
in love,
and a little drunk..
hörru GB vad har du för färgkod och vad heter färgen ?
gillar slitna blåa bilar skarpt ! 
Ok pompejus, jag är lat också
kimoow, kollade på The Samba och denna verkar stämma överens "L 633 (14) VW blue" 
Jamen GB då förstår jag...

late,
in love,
and a little drunk..