Letar 2st 5.5 BIG fälgar, bor mittimellan metropolerna Jönköping, Borås å Gislaved så de vore ju smidigast om nån i dessa trakter satt på ett par.
Typ1 1302 1972 x2
Typ 2 deluxe 1977
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » BIG fälgar köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Letar 2st 5.5 BIG fälgar, bor mittimellan metropolerna Jönköping, Borås å Gislaved så de vore ju smidigast om nån i dessa trakter satt på ett par.
Ja har i bankeryd 9km från metropolen / [email protected]
Kanon!
Skulle ev. kunna ordna med frakten.
Då mitt ex jobbar i Tranemo och kör den gudsförgäta vägen varje dag.
Men du kanske hellre vill ta dig till Bankeryd 
Väldigt snällt av dig, men alla vill väll komma hit? Här e ju så vackert så här års 
Var ju en anledning för mig att ta en tur till Bankeryd. 
Verkar som fälgarna blir hämtade men
Du e alltid välkommen..
Tack Olle! Men som Edström säger så e ju Vätterns strand väldigt vacker så här års 
De sa ja aldrig ? Ja menade att verkstan är vacker så här års när alla bilar kommit in
Fälgarna finns å hämta här from i morgon.
Jag måste nog träna på å va lite hippare, vacker verkstad låter ju klart intressantare! 
Jag måste nog träna på å va lite hippare, vacker verkstad låter ju klart intressantare!
Klar du ska ta en tripp dit 
Ok då försöker jag igen...letar alltså efter 2st 5,5tums BIG fälgar(tyvärr hade Edströms fälgar fått mindervärdskomplex bland alla hans fina VW's å krymt 1tum
får nog mäta mig själv idag efter å ha sett hans super jävla tuffa DH!
).
tack för besöket alltid kul å tjöta lite, å en stor eloge för valet av bruksbil!
, men ja tror mer på att de beror på hösten.....
Alla vet ju att saker har en förmåga att krympa när de är kallt ...
lycka till, ska hälsa från frugan att du såg ut å va en trevlig herre,
Hon brukar hålla koll va de e för skumt folk som rullar in på gårn.
Ett tips när ni mäter fälgar, bredden mäts mellan fälgkanterna - inte på utsidorna!
Vi märkte i dag att tidigare ägare på mina fälgar varit lite väl positiv...
Tack själv å hälsa frugan att nästa gång ska vi vara lite artigare å komma å hälsa! Å tack föresten för att du har gjort förarbetet på att övertala min fru om att köpa pickup! Hon blev sjukt impad av din DH(hon oxå!)!!
Letar fortfarande.
hopp
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » BIG fälgar köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.