Tack junior !
Jag ska va snäll
, träratten skulle sitta som en smäck i Ghian men den får väl göra tjänst i fastbacken tv.
Om nu farsgubben din får ratten så kanske du kan få nåt annat, typ det vi diskuterade på FB. 
undrar vad ni nu kokat ihop, det där med FB är inge bra
kan ju misstänka att det börjar på G- å slutar med -hia 
Tror farsan din har jobbat ihop den där ratten iaf
Men tycker han ska släppa till lite vindsprylar till dig iaf...
Han fattar nog ingenting gubben nu! 
Dagens arbete,
började med att borra upp kopplingarna som går in till förgasarna eftersom de hade en strypning av en meningslös funktion för oss vedbotrimmare.
Blev rätt gulligt till slut. Ja det är skitigt och ja man skulle kunna sitta med penseln och "böga" men fokus på rätt grejer nu!
Som synes har lite motordelar lånats ut till Hermans dragster också som ska knyckas tillbaka vad de lider. Hade skapligt flyt med kopplingarna och avståndet till fläktkåpan...
Och så ännu en sån där 20min mattinstallation i fram med bättre resultat än bak, great success!
Ser mysigt ut
Jovars men nu får det räcka, det väger ju! 
nä nu har du helt rätt, fattar nada
men det blev j-kligt bra med de proffsiga bränsleslangarna
Igår dracks det starsköl och randades nere i garaget, dagen avslutades uppe hos Woffe och sedan vidare för att se JLT på Maxim. Riktigt bra dag vill säga!
In action

Ska dit en liten detalj på dörren sen med och så finns det eventuellt lite andra guldplaner 
Blev bra !!!
Snyggt !
måste ha nött ner penseln på den där ruggiga lacken va? 
måste ha nött ner penseln på den där ruggiga lacken va?
Haha det vet du Jörgen!
Kom genast på en text att applicera på bilen "Tycker ni lacken är ruggig ska ni se lackeraren" 
tillägg: utan kläder!! Brrrrrrrr
Julklappar från England på väg hem, blir till att gå all in på gasserstilen verkar det som! Ett par av dessa bucket seats med guldiga metalflake överdrag kommer bli tokgrymma i Rugar. Kommer få flytta ner bältessträvan i bågen och så ska det byggas ordentliga stolsunderreden, det finns andra planer för interiören också. Bakre "bagageutrymmet" och hjulhusen ska byggas om i aluminiumplåt bland annat, jag tror jag börjar så och hoppas på att Åberg fortfarande är sugen och har tid med att hjälpa till lite igen 
Sen får vi se var det egentligen slutar, tankarna och idéerna verkar aldrig ta slut när man spenderar vintern i 30 plusgrader "down under", men vad gör sol och värme när man vill hem till garaget och bygga?
Valet av guldig vinyl grundas i de slutliga planerna för randningen på karossen och lite andra roliga idéer, jag funderade på grön flakevinyl också men det är alltid kul att bryta av färgerna lite och labba! Enligt han som tillverkat både stolarna och sytt överdragen så ser det som vanligt bättre ut i verkligheten än på bild med tanke på flake effekten.

Koolt Olsson!
Rugar och vi andra börjar sakna dig ordentligt nu.
När du återvänder till chic ska vi ha ett ordentligt
sjöslag för pengarna som blev över från julfesten!
/Master
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport
Koolt Olsson!
Rugar och vi andra börjar sakna dig ordentligt nu.
När du återvänder till chic ska vi ha ett ordentligt
sjöslag för pengarna som blev över från julfesten!
/Master
Detsamma Master, nu vill man hem och gosa! Hur går det nere i gruvan?
Fan vad latjo! Sjöslag tackar man aldrig nej till 
kommer bli grymt det där 
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Inget är som väntans tider! 

Ett stycke Åbergfäste
blir fint å sätta sig i dom där en varm sommardag.
men man får offra sig för konsten!
blir fint å sätta sig i dom där en varm sommardag.
men man får offra sig för konsten!
Jaja detaljer Jörgen, man får inte vara bekväm! 
Riktigt "pimpiga" stolar