Herrlich - für Hessisch!
Mhe... duger.

She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
kanske 7 mil barndooråka idag, mer avgaser i kupen än på sveavägen under stockholms crusing, ljudnivå som skulle få svenska fölkracelandslaget att gråta av glädje men vad gör väl det....första helt lagliga turen sedan 61 förlåter en del...

50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Här kommer bildbevis på besiktningen

Här hemma hos mig efter en trevlig åktur som jag sov väldigt gott efter...

GW.P
Bra jobb!
det är den enda bil som för ögonblicket är i trafik och det är bra! mycket småjusteringar så det lirar inför kommande strapatser... men det är ett kärt arbete... har sovit första natten i bussen och då fick värmaren gå hela natten. det kan vara en av dom bästa sakerna som bussen kompletterats med! tyst, energisnål och levererandes behaglig värme! efter 7 timmars drift så startade bussen som om inget hänt! bra betyg!
Vet inte om jag hunnit gratulera till en lyckad förlossn... besiktning så, Grattis !
Men en par nyfikna frågor har jag ju åxå.. blir det inmålad grön/vit eller ska den köras som den är ? För hellack är väl inte att tänka på ? Och med tanke på X-plåten, var har den gått innan ?
en webasto dieselvärmare av modernaste snitt, den är lite smartare än en gammal eber och jobbar mot termostat. den mosar på fullt till en början och underhållsvärmer sedan och då går den jäkla lent. inget revolutionerande men man avlider ju inte om det skulle dra in lite avgaser.. lacken skall bara bättras där den saknas... hellack har såklart aldrig varit ett alternativ.. x innebär att den är nysåld på jn:s bakgård, årsunda , och som sista ägare noteras högbo idrottsklubb som ansåg att det var färdigåkt 1961 ..
liten framgång med inredningen.. främre soffan klar sånär som på 2 luckor. ikväll ska jag pyssla med bakre soffan och göra en mellanskiva/bord så att jag kan sova gott på bugrun..
Snyggt 
Snyggt.
När åker vi på fredag?:)
jag vet inte vilken tid..men typ på dan..
Ska du runt SÅDÄR
63 splitbuss 74 bay/porsche dh
Till och med den här häcken tog sig till Hessisch för en cruisingrunda 
Grymt frän! Mycket bra jobb! 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Från detta i de svenska skogarna:
Till detta i Hessisch:
Not bad 
känns overkligt när man ser bilderna.. jag har ju faktiskt inte riktigt fattat än att jag faktiskt har en barndoor i vedbon.. 

Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Bevisen!!
Vad kör du för däckdimension på din buss?
Tvånollfemsjuttio bak och etthundrafyrtiofemsjuttio fram på fyr respektive femhalvor porschkopior. Trångt satan bak när hjuln ska av men det kan nog bero på fälgen som jag upplever breddar väl mycket utåt...
Små framsteg..
Nedersta bilden är hååååård!
vad är det för slags avgasrör?
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│
Det är en sk stinger, lämpad för race men det sitter där för att det ordinarie ljuddämparen tog i chassiet. Motorn är bara isatt för att få en bild av vad som måste byggas om.. det är mer än en sak som lirar dåligt ..