Gjorde just klart de sista utbildningsfrågorna till Taxiförarlegitimationen! Nu är de bara proven kvar....
Sen nattkörningar så man får in pengar till motorbygge 
Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 126 127 128 129 130 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gjorde just klart de sista utbildningsfrågorna till Taxiförarlegitimationen! Nu är de bara proven kvar....
Sen nattkörningar så man får in pengar till motorbygge 
Legimiterad Svarttaxi då eller?
Har precis haft besök här i Humlarps Shopen av Alex. Det blev lite blandade grejor till hans 61:a buss.
Har precis haft besök här i Humlarps Shopen av Alex. Det blev lite blandade grejor till hans 61:a buss.
Fasen jag som precis skulle skriva här att jag varit i Humlarps shopen och handlat.
Tack för en riktigt trevlig kväll och många viktiga pusselbitar till projektet!
Funderar om man ska ställa ner bussen i garaget för vinterns jobb och ta hem och använda bubblan resterande säsong... om den inte läcker för mycket olja nu då...
Funderar på om det går att bygga om en pallyftare, så att den lyfter tillräckligt högt för att kunna lyfta in motorn i bilen.
Funderar på om det går att bygga om en pallyftare, så att den lyfter tillräckligt högt för att kunna lyfta in motorn i bilen.
Finns pallyftare som lyfter högt, dom e som en saxlyft undertill
Gjorde en sådan till min garage domkraft.. smidig att rulla runt motorer på i garaget...

gummiklädda plyfa bitar och en tapp som passar i domkraften ..funkar perfekt.
/ Michael
Sitter och njuter av senaste numret av Hayburn... 
Satte nyss igång folkahojen , behöver bakbroms och koppling och lite lyse. får se om den ska få ny lack eller om den ska få vara rostig och råttig.
Satte nyss igång folkahojen , behöver bakbroms och koppling och lite lyse. får se om den ska få ny lack eller om den ska få vara rostig och råttig.
Grattis! Fasen vad tuff den är, ett par IDA 48or där på sidorna också så är den ju fulländad 
Jäkligt smart, en sådan skall jag tillverka 
Gjorde en sådan till min garage domkraft.. smidig att rulla runt motorer på i garaget...
gummiklädda plyfa bitar och en tapp som passar i domkraften ..funkar perfekt.
/ Michael
Generatoroperation på Notchie .....

Sitter och har allvarliga funderingar på att göra en annons på bubblan och försöka byta till mig en baybuss med campinginredning!
Fick reda på att en gammal skolkompis farsa har en oval ståendes bakom en ladugård sedan länge, måste undersökas!!! 
kollar på Discovery
nya avsnitt av Wheeler Dealers
Hoppas på nåt luftkylt den här säsången
Craigslist...amerikas svar på Blocket. Finns diverse där. 
Sitter och väntar på att örondoktorn skall ringa efter gårdagens lilla fadäs vid det lokala brytet. Spräckt trumhinna, eventuellt fraktur och lätt hjärnskakning.
-Jäkligt onödigt!
Kollar "Klassiska bilar sökes" på Discovery showcase.
Grym dh -61 plus KG!
Sitter och väntar på att örondoktorn skall ringa efter gårdagens lilla fadäs vid det lokala brytet. Spräckt trumhinna, eventuellt fraktur och lätt hjärnskakning.
-Jäkligt onödigt!
Måste varit lite värt det ändå, eller? 
Njae, Bottenhavet levererar vågor hela veckan och jag sitter hemma med badförbud och ruttnar.
Plockepinn får dagarna att gå... 
Slickar sår och lagar brädor.
Sitter och fördriver tiden tills jag skall hämta sonen från valthornsspelningen.
Med bubbla utan adekvat ljuddämpning.....
S, huligangöbbe
Sidor Föregående 1 … 126 127 128 129 130 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.