1

Vi ska flytta snart och sambon överraskade mig..
Vi har kikat runt efter lite coolt tyg till pojkens och vardagsrummets gardiner och sambon tyckte vi skulle köpa dessa:
http://www.tyg.se/59-popcars-a280-01_vw-bubblan-2.html

Överraskad som man blev så sa man att det blir bra!

Tar kort på gardinerna när dom är klar, dock sköter jag inte syningen  ICQ/ad

2

Du är så lyckligt lottad..  ICQ/ab
Kanske skulle hänga upp gardiner i garaget..

3

Jo är ju det! ICQ/ab
Sen hitta vi på en loppis en gammal tavla med en sprängskiss på en ford anglia växellåda som hon tyckte vi skulle köpa, tro den kostade 50 kr eller liknande, vart helnöjd över den fast det inte var VW!
så den får nog bli i vardagsrummet med.. Lite smått sliten tavla och så ICQ/ab

4

Eftersom detta ändå är OT...

Om man öppnar tråden i en ny flik i exploder så heter fliken "Fly", det tillsammans med trådnamnet fick mig att associera till annat än underbara mönster.

Flåt...

S

5

Tisdag kväll och allmänt seg.. hängde inte med riktigt, hängde med att du öppna ny flik i exploder och fliken heter då "fly" men resten... ICQ/ae

6

alpinebubblan skrev:

Tisdag kväll och allmänt seg.. hängde inte med riktigt, hängde med att du öppna ny flik i exploder och fliken heter då "fly" men resten... ICQ/ae

Nåt i stil med att du hade blivit överaskad av din resp. med konsekvensen fly/flytta Default/yikes

Nuvare så väl var trevligare innehåll i trå'n ICQ/ab

S

7

Hur mena du? Att jag fick det och i konsekvens så?

8

Coolt, till och med min fru gillade ICQ/ab "sonen skulle bli så glad"

(o\!/o)
Automotive Electrician/New Truck Technician at Southpac Trucks (Kenworth and DAF), Auckland, New Zealand

9 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-09-26 18:11:31)

Jo och just att det var sambon som ville ha dom ICQ/ae
Fast kan vara för att hon vet jag är lite vw tokig med  ICQ/ad

10

Visade tyget för min sambo...då sa hon...
Va fint! dom passar väl bra som gardin i ditt rum Dexter (vår son 3.5 år)
Samtidigt som Dexter skrek av glädje  ICQ/ag

Kombi 231 -67 "Duvan" Dove Blue
Bubbla soltakare -59

SÅLDA...alldeles för många

What we do in Life, echoes in eternity

11

Sambon var och kollade tyger i går. Det hon hade köpt var 1,5 meter av detta underbara tyg ICQ/ag .

Hon skulle sy antingen 2 längder, så grabbens rum blir fint. Eller så kunde det bli två kappor, en till grabbens rum och en till datarummet. Jag tyckte givetvis att hon skulle sy 2st  kappor ICQ/ag  ICQ/ag .

Riktigt najs tyg Default/lol

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )

12 Senaste redigerad av notch63 (2013-10-05 12:45:58)

Dom har ju även ett hippie-Buss-tyg som dom säljer  ICQ/ab   http://www.tyg.se/16-6729-01_summer-of-love-1.html?q=vw
lämligt för buss-fantasterna om man gillar hippie-stuket   ICQ/ad 
S

13

Påväg med sista lasset nu och tyget är hemma hos tjejens föräldrar och ska sys :-)