En 1302 S kaross från 72 med seriöst byggd kryssbur. Karossen är garagelackad gul en gång i tiden, en lack som har sett sina bästa dagar. Karossen i fint skick utan rost, finns endast lite ytrost, gäller både kaross och platta. Buren står på förstärkningsplattor som är svetsade i plattan, buren är även svetsad i medarna som håller växellådan. Torpedväggen, bakre delen, reservhjulsbaljan samt plåten framför pedalerna är bortkapade. Fästen för stolar, bromsvåg samt torpedvägg är i svetsade. Se bilder
Karossen står på pallbockar utan någon form av hjulupphängning. Framrutan sitter i samt dörrarna. Dörrarna är rensade på allt utan dörröppnarna. De är fina och helt rostfria.
Bilen är inte registrerad eller besiktigad med buren. Papper finns på en 1302: -72 med dragkrok.
Har svårt att värdera den så tänkte sälja den till högstbjudande. Karossen står hos mina föräldrar i Falkenberg, 10 mil ifrån där jag bor så visningar kan bli svårt. Säljes med fördel helgen den 5-6 okt då jag är hemma och kan hjälpa till med lastning.
Bud skickas till min mail: [email protected]
Högsta bud kommer redovisas via mail och i tråden. Högsta bud den 4 okt vinner. Bud där köp kan ske den helgen prioriteras.
Startbud: 500 kr?
Maila även för fler frågor.
Fler bilder fnns på min Flickr
Bolse86, on Flickr