1

Började med å riva ur tanken å gjorde rent den sen plockade jag isär förgasaren bytte alla packningar mm sate i allt igen men den bara vill bläddra på låga varv å sten dö har skruvat bort fram på alla dom olika skruvarna å får de inte å funka känns som om han inte får tillräckligt med bensin men är lite ny på dom här motorerna någon som har några tips ?

2

Butanox skrev:

Började med å riva ur tanken å gjorde rent den sen plockade jag isär förgasaren bytte alla packningar mm sate i allt igen men den bara vill bläddra på låga varv å sten dö har skruvat bort fram på alla dom olika skruvarna å får de inte å funka känns som om han inte får tillräckligt med bensin men är lite ny på dom här motorerna någon som har några tips ?

Jag vill inte vara dum men om du läser lite längre ned på sidan så hittar du detta
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=21105
Som kan vara tillhjälp
Ps vilken förgasare har du för det finns ett gäng olika och vilken biltyp har du ????
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

3

Missade nog den bar nog lite trött i ögonen  : ) provar å byta ut bränsle pumpen så får vi se  men det är  en 1302 71 a me'1600 m å 34pict 3 förgasare