1

Bud för ja har ingen anning om vad den ska kosta ! Den förra ägaren hade igång den förra året han använde den som besiktningsmotor. Lägger mest ut för att se om de finns intresse gör det de så självklar löser ja så de går provstarta den.

Vet inte exakt vad de är för motor men nr är
H 0388636

2

Det är en 1500 motor .

T1-55/59 och en  DH-73

3

Nått glapp?

Söker efter typ2 pickup, buss eller bubbla...

SunCityAircoolers

4

Emil ja är inte så vass på motorer. Vad menar du för glapp ? Den går runt jävligt fint och lätt.

5

Har även en H 1174400 som sitter i bilen nu hulken vad är de för någon ??

6

Bokstaven H säger att det är en 1500cc
Är dom 12v maskiner eller 6v?

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

7

Båda två är 12 v

8

kan du dra nedre remskivan fram och tillbaka?  och lyfta den upp och ner. prova lyfta upp och ner i svänghjulet

9

Det går dra remskrivan utan problem. Inget glapp i svänghjulet . Som sakt startade sist när kompisen hade den i sin bil för besiktning.

10

Är den komplett med ljuddämpare osv

11

En komplett sitter i min bil just nu. Säljer helst den andra men om någon vill köpa den som sitter i så byter ja bara . Sen den andra besiktnings motorn saknar fördelare tändstift och tändkablar men går ju köpa eller ta från min andra motor för att provstarta den på plats .

12

Hej

Finns någon av motorerna kvar?. Jag ska snart hämta en Bubbla -70 med skuren motor och behöver en billig motor. Vad hade du tänkt för pris?