kom över en verktygsvagn idag och jag tror ju spontant att det är en hazet men jag har egentligen ingen koll. det finns 7-8 avskiljande "fack" skuddsmattan ovanpå och en fiffig ståltrådsgrej som håller bok eller infoblad för mekanikern.. vad tror ni det är för märke? årsmodell? finns det nått värde?
Bättre bild så att vi har nån chans, kanske?
ska fixa det..
såhärdå...
Det är en tidig biltema. Inget värde i den. Jag köper den för 30kr för att vara snäll mot dig!! 
Det är ingen hazet iaf, där är vi nog alla överens.
Jag undrar om det ens går att märkesbestämma den? Den är nog tillverkad i öster, och alla som köpte för att sälja vidare döpte nog dom själva 
Jag har en liknande i garaget, den funkar bra som verktygsförvaring, men den är betydligt rackligare än mina hazet.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
ok! knepigt detta! har ju ingen koll på dessa vagnar men den blir bra att frakta verkyg i.. trots att det nu inte är en hazet så är den ju cool och riktigt finurlig i sin konstruktion!
Ser trevlig ut! 
10 2013-09-13 18:43:37 Senaste redigerad av johan_l (2013-09-13 18:44:08)
På tal om hazet så såg jag en som måste vara modernt snitt på jobbet... Om de går att beställa på förrådet så gäller bara fundera ut en anledning att ha en på sin kontorsplats...
otroligt de fortfarande tillverkas...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)