Ett renoverat takräcke, färdigt o klart att skruva på bilen! Blästrat och pulverlackat samt slipad, betsade och klarlackade träribbor.
Har kostat mig 2000kr med allt, så det vill jag ha.
Hämtas helst, men kan skicka om du betalar frakten. 
Sitter bra på min -67a
Hej..
Det køber jeg gerne..
Send mig en Pm eller sms /mail med bank info så sender jeg skicka jeg penge til dig..
Jeg finder lige ud af med fragten... måske du kan sende det til malmö så kan jeg hämte det der... 
Med venlig hilsen
Martin Andersen
Danmark
mobil. +4527299951
Jag kan måske selv hämte takräcket, hvis ikke kan du så hvis jeg betaler for fragten sende det til malmö... ?? 
Hvis du er interesseret i at sælge det til mig givetvis.. 
Jag kan skicka till Malmö, inga problem. Bara jag får en adress. Tror dock frakten kan bli dyr. Kan kolla upp det bättre imorgon. Även om det går o skruva ner räcket, blir det fortfarande skrymmande. Återkommer med frakt.
Hej ..
Ok ... du må gerne høre hvad det koster at frakte det til malmö , så skal jeg lige se om jeg kan finde en du kan sende det til...
Hvis det bliver for dyrt at sende med "frakt" så kommer jeg selv og hämter det hos dig..
6 2013-09-22 08:22:52 Senaste redigerad av Malman80 (2013-09-22 08:24:15)
Provar igen då efter att jag inte hört nått på en vecka från han som skulle köpa det...
Fortfarande till salu! Kom o köp 
Kan tas med som byte mot en 1600dp om någon har.
Bud någon? jag kanske tar det
Annars får det stå kvar över vintern...
Sista chansen, sedan läggs det på bra att ha hyllan! 1500:- Frakten står du själv för.
1500 hämtar på fredag? Om de va rung malmö
Bor en bra bit ifrån Malmö om det är det du menar. Men går bra att hämta på fredag em/kväll
Vad kostar frakt till motala?
Vad kostar frakt till motala?
Det går ju o skruva ner, så det kan kosta nån hundring. Bussgods lär väl va billigast på detta.