Då min ena fälg har fått i graven söker jag nu en eller flera likadana, vet ej vad modellen heter men någon här har säkert koll! Bultmönstret är 4/130.
Det står ju i mitten...
Det står ju i mitten...
Bara märket kommer man väl inte speciellt långt med....
Det står ju i mitten...
Som ovanstående sade så kommer man inte så långt med det. Jag har sökt så gott jag har kunnat efter dem på nätet med den infon jag kan skramla fram men utan resultat. Tack ändå för förslaget 
5 2013-09-08 19:12:45 Senaste redigerad av ma-rkus (2013-09-08 19:14:51)
googlade på Revolution 5 spoke, och det man får upp ser lika dant ut vad jag kan se iallafall... 
5-spoke Revolution wheels
Å fan, heter dom "Revolution" ?? 
googlade på Revolution 5 spoke, och det man får upp ser lika dant ut vad jag kan se iallafall...
Haha tackar för den hjälpen, du får det ju att se så lätt ut 
Jo, jag har ju sökt på "revolution 5 spoke 4/130" vilket tydligen blev på tok för mycket information för google. Gav mycket bilder, men aldrig på rätt fälgar.
Jodå, namnet rådde det ingen tvekan om från början, men som sagt så vill jag gärna köpa en eller flera 
Precis som du skrev innan så står det i mitten.. Hjälp grabben i stället för att komma med onödiga kommentarer!
Mvh Janne
Janne Lindgren Åmål/Oslo
Bay med dubbla sidodörrar och automat -77
Så onödigt... Lekstuga.
Påminner om Schmidt Revolution
Påminner om Schmidt Revolution
Hittade en Schmidt revolution modern line som var liknande men inte helt rätt. Var det den du tänkte på?
http://www.retrospectivemotorsport.se/empty_49.html
Den andra på bilden kanske??
Förhoppningar att få besiktad och kunna köras i år.

Sen blir det kanske en mer omfattande renovering. (urspårning)

Väldigt ovanliga fälgar till 4*130.
Hur skadad är fälgen? Mycket går att laga.
http://www.retrospectivemotorsport.se/empty_49.html
Den andra på bilden kanske??
Ser väldigt bra ut!
Väldigt ovanliga fälgar till 4*130.
Hur skadad är fälgen? Mycket går att laga.
Jag tror inte jag ens har sparat den, men det försvann en rejäl bit från fälgen, ca 15cm lång och 2-3 centimeter bred som bredast. Ingen som jag tog fälgen till gav den något hopp om reparation då.
Ganska vanlig fälg, fast ovanligt bultmönster. Tror t.o.m. att man kan köpa dem nya, men inte med 4/130. En lösning om du inte hittar någon 4/130 är att leta reda på en i samma dimension och sedan låta svetsa igen original bulthål och borra nya i 4/130.