Ja då får man väl lägga upp en byggtråd här då....men vet ej hur pass uppdaterad den kommer att bli. Men vi gör ett försök.
Bilen i sig är en typ 1:a från -66. Seesand till färgen. Jag köpte bilen våren 2008 , hittade den bakom en ladugård i grannbyn. Drog hem den å funderade vad jag ville med bilen. Eftersom jag inte hade nåt garage vid den tiden så beslutade jag mig för att lappa ihop den värsta rosten , så jag låg på grusgången under ett partytält å plågades....den sommaren regnade det hyffsat så arbetsinsatserna blev inte så många...ställde då bort den. Planerade att bygga ett garage , men det blev så att vi bytte hus 2011 och givetvis va ett dubbelgarage ett krav. Men vad kommer mad ett hus byte...?? Jo givetvis husrenovering...å vad prioriteras först hos en kvinna , bil eller hus? Svaret behöver jag knappast skriva.
Så våren 2011 fick bilen för första gången rulla in i garage. Men dottern blev då sjuk så bilen fick vänta....nu börjar livet stabiliseras så nu är väl tanken att det ska bli några garagetimmar , så vi får väl se....
Bild från hämtningen 2008

Blev att polera den direkt vid hemkomsten
Premiären i garaget
Uppe på pallbockarna å redo för framvagnsjobb....

Hade ett par alberts liggandes som va tvungna att åka på...
Das Auto Skellefteå