1

Hej! Kanske ska posta här istället för i delar köpes...
Skulle alltså vilja köpa åtminstone 2st Boxerville dekaler! ( Modellen som var lite sidensvart och rektangulär, om det nu finns flera olika ICQ/ab )

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

2

X2

"S"lowbugz 023

3

X3

4

pratar vi om de ca 25 x 7-8 cm rektangulära dekalerna som vi kunde beställa härifrån för typ något år sedan?
Isåfall har jag två stycken över (man får inte plats med hur mycket som helst i bakrutan på en oval märkte jag  ICQ/ad  )

Jag har för mig att de kostade 15 kr/st + frakt då, så om någon av er vill betala det (totalt 40 kr för båda två, inklusive frakt alltså) så kan ni hojta till.

Eftersom Risto tog upp ämnet så har han första tjing om han vill ha dem ICQ/ab

Jag hinner inte göra något nu i veckan, men kan fixa det i helgen isåfall

Hej hopp
Micke

5

kanske dax att trycka på lite för en ny beställning?

6

Örebro-Micke skrev:

pratar vi om de ca 25 x 7-8 cm rektangulära dekalerna som vi kunde beställa härifrån för typ något år sedan?
Isåfall har jag två stycken över (man får inte plats med hur mycket som helst i bakrutan på en oval märkte jag  ICQ/ad  )

Jag har för mig att de kostade 15 kr/st + frakt då, så om någon av er vill betala det (totalt 40 kr för båda två, inklusive frakt alltså) så kan ni hojta till.

Eftersom Risto tog upp ämnet så har han första tjing om han vill ha dem ICQ/ab

Jag hinner inte göra något nu i veckan, men kan fixa det i helgen isåfall

Hej hopp
Micke

Jag tar dom gärna ICQ/ab Pm:a kontonummer så sätter jag in stålar!

7

Eller ännu bättre, pm:a mobilnummer ifall du har swish appen på telefonen ICQ/ab

8

swish-appen? Hur hipp och modern tror du att jag är egentligen? Jag har ju nyss börjat med att betala räkningar över internet. Det där med swish kommer nog dröja ytterligare 10-15 år innan jag försöker mig på  ICQ/ad

Ett PM kommer, med mitt kontonummer. På det gamla hederliga sättet ICQ/ad

9

-Mental, jag har nån dekal över som du kan få. Den passar ju bättre på en bil än i byrålådan.

Ska du till Falumarknaden kan du ta den då. Bussen kommer väl stå där alla vw:s brukar stå. Den är olåst, så jag lägger dekalen i framsätet, så är det bara att nypa den om du går förbi.