1

Någon som har koll på hur grov listen ska vara mellan skärm och kaross, har kollat på min 51a (4mm), dem nyare är ju på ca 6mm, är det någon som kan bekräfta att den ska vara 4mm ICQ/ab

2

90 60 90 är ett mått jag hört ska vara bra  Default/lol

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3

Köpte precis nya från England som är tillverkade efter orginalet och de är 6mm. Är det tyglisterna du skall ha är de runt 4mm

4

Mohawk skrev:

Köpte precis nya från England som är tillverkade efter orginalet och de är 6mm. Är det tyglisterna du skall ha är de runt 4mm

Vem säljer tyglister?

5

http://www.kaefer-nostalgie.com/content … ading-1955

6

Kanon,,, dom där har jag tittat efter,blir till att beställa ett sett,inte så dyrt ICQ/ab

7

Till en split ska de vara 4 mm tyg/pergamoid klädda, jag gjorde egna med en rund plastkärna som jag sen limmade tyget runt. Detta gjorde jag för 12 år sen o det ser fortfarande bra ut, var jag köpte materialet dom kommer jag inte ihåg men det var från någon inredningsfirma.

8

Bengt H skrev:

Till en split ska de vara 4 mm tyg/pergamoid klädda, jag gjorde egna med en rund plastkärna som jag sen limmade tyget runt. Detta gjorde jag för 12 år sen o det ser fortfarande bra ut, var jag köpte materialet dom kommer jag inte ihåg men det var från någon inredningsfirma.

Låter intressant,undra vart man kan hitta tyget,får åka runt och fråga syfirmorna i stan ICQ/ad

9

Fredrik.S skrev:
Bengt H skrev:

Låter intressant,undra vart man kan hitta tyget,får åka runt och fråga syfirmorna i stan ICQ/ad

Ska göra det samma, hojta till om du hittar nått före mig..

10

Vad e det för tyg som ska vara runt listerna?Kanske någon som har ett prov man kan kolla på?  Kan kanske fixa hem sånt till firman.

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.