Hej!
Har fått nys om en en 62a cab som skall säljas är i fungerande bruksskick gammal lack och inredning fint krom och verkar vara komplet. Verkar vara så gott som rostfri. Har dålig koll på vad som skulle kunna vara rimligt att bjuda för den?
Jeppe
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 58-67 » Vad ska man bjuda för en 62a cab?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej!
Har fått nys om en en 62a cab som skall säljas är i fungerande bruksskick gammal lack och inredning fint krom och verkar vara komplet. Verkar vara så gott som rostfri. Har dålig koll på vad som skulle kunna vara rimligt att bjuda för den?
Jeppe
Hej!
Jeppe
Jag hade börjat budet runt 65000 till att börja med.
Som vanligt är jag inte rädd för att betala för rätt grejor.
Dessutom finns det inte många 60tals cabbar i omlopp. MAO det såldes inte så
många cabbar på 60talet .
Med tiden
kommer dessa bilar stå lika högt som 56-59 cabbarna gör idag.
VWIMPORT har en 64a till salu för en nätt summa av 22950 EURO
Njaa...hade nog sänkt till 45.000:-
Järudd har en på väg hem också. Det står att det är en 67:a, men det är det ju inte. Iaf inte den på bilden.
http://www.jarudd.se/
Tack för lite input grymt forum. Knepigt att bilda sig en uppfattning om priset då det knappt finns några att jämföra med. 45 verkar ju väl i underkant om man faktiskt gärna vill ha den. Ska försöka få mera info om den svarta är det någon som har koll på vilken årsmodell det skulle kunna vara för det står tydligen 1967 på den amerikanska titlen?
Jeppe
Nånstans 61-64 borde det vara.
Trista var att den fortfarande stod i Texas. Ska försöka få tag på honom ikväll.
Marknads värdet är närmare 100 på en rostfri komplett 62a cab(tycker jag)
Frågan är hur caben ser ut.Det är där den största renov kostnaden ligger
Sen vad du bjuder är en smaksak
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 58-67 » Vad ska man bjuda för en 62a cab?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.