Skulle vilja få tag på en vänsterdör till min 78 bay.
Passar andra årsmodeller och ser någorlunda lika ut funker det lika bra.
Kan nog bli jädra knivigt i sverige.... Vänster hade ju bara de med dubbeldörr....
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Jag har en dubbeldörr men med paneldörrar så åka i baksoffan blir lite trist tycker frugan då jag och grabbarna åker i fram 
Vore jag du skulle jag slå till fortare än kvickt!
Lycka till!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Passar alla årsmodeller av baydörrar? eller är det bara pressningen vid handtaget som skiljer?
Bara pressning och lås som skiljer.
Tel 07noll357185ett
såg att den modellen i annonsen ovan har låset i handtaget och jag ett separat hål nedanför, är det bara att jag borra det hålet och skruvar bara dit grejerna?
Vet ej, förmodligen skiljer mekanismen. Går de inte leva med olika handtag då? Tror ingen annan än du kommer tänka på det.
Tel 07noll357185ett
jag tänkte bara att låsen på dem dörrarna inte passar i karossen.
Bytte ena dörren igår och då fick jag flytta över främre och bakre låsgrejerna ifrån min befintliga dörr för att det skulle passa.
Bara pressning och lås som skiljer.
Är du säker på det? 
50 split skrev:Bara pressning och lås som skiljer.
Är du säker på det?
utveckla gärna. 
Jag undrars om inte pressningen på vulsten inte är olika i bakkant också...vet att den skiljer på bakluckan, men om den även gör det på skjutdörren är osäkert.