Fick just regplåtarna, det var snabbt. Blir att skruva på dom och åka en sväng.
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » White Westy
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fick just regplåtarna, det var snabbt. Blir att skruva på dom och åka en sväng.
Hur fan har jag missat detta, bara att gratulera,
mycket trevlig buss 
Du, är det kapat 'hål' i takräcket för och få upp poptopen? Gratulerar med lyckat besök hos SBP!
Takräcket är nått hemmasmide och det går att öppna pop-topen, tyget runt den går också att öppna så man kan lasta takräcket med smågrejjer innifrån.
Jaha är det någon som vet vad det här är som sitter på bränsleledningen? Bränsletrycksregulator? vet inte om jag litar på den. Har då inte sett en sån förr.
Sitter visst nån elbränslepump där också som ej är kopplad.
Och här sitter pumpen som är inkopplad.
Den verkar få för magert eftersom den "nyser" ur förgasaren. Hur ställer man in en weber 32/36? några tips?
Mycket trevlig buss.. all heder åt dig som tar in bilar i landet igen.
vad är det för lampa i motorrumet ? motorrumsbelysning
?
Mycket trevlig buss.. all heder åt dig som tar in bilar i landet igen.
vad är det för lampa i motorrumet ? motorrumsbelysning?
Kul att det uppskattas att man importerar gamla vw´s...har tänkt till och från att man är nog lite knäpp
Lampan är tydligen nån slags motorrumsbelysning, sitter en likadan på andra sidan. Dom tidigare ägarna kanske tillbringade mycke tid i motorrummet 
Jaha är det någon som vet vad det här är som sitter på bränsleledningen? Bränsletrycksregulator? vet inte om jag litar på den. Har då inte sett en sån förr.
tips?
jepp det är en tryckregulator
funkar bra vill jag minnas..
bäst är kanske att kolla med en manometer så man ligger rätt..
är ju bara några markeringar på olika tryck ( återigen , om jag minns rätt..)
Så var första lunchen avklarad i westyn, en korv på en mack
Släcker s.orna från besiktningen på tisdag så då blir det ut och åka.

Fyfan det här ska bli en partybuss utan dess like. Finns det plats för en kokare så gör vi egen sprit där i.
Eller hur Fredde?
Du bangar väl inte och säger att du inte får för frun.
jag och kusinen åker bubbla till BR förutom det så har jag inga kommentarer

Har varit på premiär camping med familjen och kan säga att det var jättetrevligt. Kan väl säga att förtält är ett måste, tyvärr är vårat för en bay men det duger tills vi hittar ett till en split, annars får vi väl göra om det vi har. Det här gav mersmak helt klart.
Blitt ngt knas med dina bilder och sånna vill man ju se 
Jävla iphone4, sorry ja fixar det då ja kommer hem 
Kopierar man bildlänkarna så ser man bilderna 
Nu funkar bilderna som dom ska......
Riktigt kul med camping! Kul med buss då hela familjen kan följa med. Hör av dig om du hittar ett nytt förtält. Jag behöver ett till min bay om du kan tänkas sälja det du har.
En buger och bocker för bildera !!
Smått avis på den bussen.
Riktigt kul med camping! Kul med buss då hela familjen kan följa med. Hör av dig om du hittar ett nytt förtält. Jag behöver ett till min bay om du kan tänkas sälja det du har.
Enda problemet med det här förtältet är att "Slussen" inte passar mot splitten annars är det bättre än split tälten då det här har golv. Ja ska memorera att du e intresserad av det ifall de blir aktuellt med försäljning.
ja riktigt fin buss, en riktig westy så kanske familjen skulle vilja följa med på en tur
men takräcket gillar jag dock inte 
ja riktigt fin buss, en riktig westy så kanske familjen skulle vilja följa med på en tur
Tanken då vi köpte den här var att vi skulle åka hela familjen och det funkar. Jag tycker inte heller om takräcket, mest ogillar jag att det är för högt. Har tänkt sänka ner det närmare taket, blästra det och lacka det silver samt sätta dit teakribbor och allmänt fräscha till det för det är praktiskt när man ska ha med förtältet.
GB skrev:ja riktigt fin buss, en riktig westy så kanske familjen skulle vilja följa med på en tur
Tanken då vi köpte den här var att vi skulle åka hela familjen och det funkar. Jag tycker inte heller om takräcket, mest ogillar jag att det är för högt. Har tänkt sänka ner det närmare taket, blästra det och lacka det silver samt sätta dit teakribbor och allmänt fräscha till det för det är praktiskt när man ska ha med förtältet.
ja sambon har inte ens åkt med i nån av mina åk än.. men denna tror jag till och med hon skulle kunna ta en tur i
hel rätta planer för takräcke..alternativt fixa ett kort och ha bakom pop up taket 
Hur går det med bussen?
Hade ju varit kul att se den någon gång.
Galet fin.
Tror Fredde har köpt klubbgärdets dyraste lekstuga till sin grabb, för ute på vägen har jag minsann aldrig sett den.....
Vi är väl inte på samma ställen bara, för nog har vi varit och campat. Men speciellt mycke Cruisande har det inte blivit
nä nån lekstuga är det då inte
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » White Westy
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.