Kollade ifall ovalerna stod kvar på åsen igår, den ena har fått soltaket utskuret sedan sist.
Då det fanns en stor jävla hund på infarten så fick de blir inzoomning från landsvägen med min dumbphone![]()
Nytt försök ikväll kanske?
försök ta dej närmre 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 … 99 100 101 102 103 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kollade ifall ovalerna stod kvar på åsen igår, den ena har fått soltaket utskuret sedan sist.
Då det fanns en stor jävla hund på infarten så fick de blir inzoomning från landsvägen med min dumbphone![]()
Nytt försök ikväll kanske?
försök ta dej närmre 
Jag Macke och Gustaf var på skrot turné idag, men det var lite väl trötta fynd och den enda som handlade var den som försöker bli av med saker... och saker han inte behöver blev det också... 
Du kunde ju plockat splitbackspegeln i alla fall GB
Du kunde ju plockat splitbackspegeln i alla fall GB
Sidospegeln? ska inte du ha runda?
Kalle skrev:Du kunde ju plockat splitbackspegeln i alla fall GB
Sidospegeln? ska inte du ha runda?
Det frågar du mej... 
Mellanväggen på pilbussen är jag intresserad av om det är något ni/du/dom vill avyttra?

Inget skrotfynd eller skogsvrak men väl en buss med ww-däck på väg till döden...
Kändes inte som bilden hörde hemma någon annanstans så la den här. 
Mellanväggen på pilbussen är jag intresserad av om det är något ni/du/dom vill avyttra?
Ligger på Erikssons bilskrot i Kungsgården i Sandviken, går säkert att köpa loss men inget jag har vägarna förbi framöver
jag skulle pynta en slant för sidofönsterna om någon vill tjäna en slant! (fönsterramarna till mitt 23 fönsters projekt saknar 2 st)
Sandbäck skrev:Mellanväggen på pilbussen är jag intresserad av om det är något ni/du/dom vill avyttra?
Ligger på Erikssons bilskrot i Kungsgården i Sandviken, går säkert att köpa loss men inget jag har vägarna förbi framöver
Aha okej tack för infon! 
Jag tror någon har vart där förut 
Tror att detta är en bild från meanbugs -tiden på samma buss.
Naturen gör illa vid bussarna på västkusten 
Ska iväg o titta på en splitbuss som står i skogen några mil hemifrån mig nu någon dag. Ägaren sa att den va bedrövligt dålig, men gratis är gott
(hoppas jag...)
men va f.. bara hämta hem.. den kan väl stå hemma hos dej till jag har tid att hämta
ser iofs lite klent ut med b stolpe på förarsidan men va fn.. de fixar sig..
sugen jajamensan!!
Är det inte en 58'a? Klein iaf 
Ja det kanske, fick för mig dessa kofångare kom 59, men minnet sviker nog:p det har suttit lyxlister på, men de måste varit ditsatta tidigt, för den ställdes ut i skogen på 70 talet. Synd att någon norpat delar bara. Hur fan nu någon kan hitta den, den står så sjukt krångligt till:p
Inte 58, 59 högst troligt.
58 sista året med profilerade stötisar
59 sista året med pilar 
Så är det ja!
Trodde det var en sen 58'a (efter semestern)
Tycker att det är kul att det kan komma fram bilar här med 
Lik
.. nä möjligheter!!
.. fast den hittade du inte på ön... 
Åh den där va ju rätt nice:)
Ja nu har jag hittat 2 59:or på ön. Tror dock att den ja visa ikv e ganska okänd 
"Nobody">> Kan du inte lägga ut bilden då den flyger? Det var en riktigt häftig bild 
Sidor Föregående 1 … 99 100 101 102 103 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.