1

Det mesta är intressant!

2

Du får nog speca det lite bättre. Vi snackar ju ändå 17 tillverkningsår....  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

25hpman skrev:

Du får nog speca det lite bättre. Vi snackar ju ändå 17 tillverkningsår....  ICQ/ad

Min buss är från 61! så har du nå delar som passar så är jag sugen på nästan allt! ICQ/ad

4

Vad söks då?

5

25hpman skrev:

Vad söks då?

blinkers, lyktor, stora emblemet, förar sätet, handtag till sido dörren, bak lampor, Sedan plåten köper jag ny. ICQ/ad

6

Ja, det var väl inte så svårt?

Förarsäte skriver du?  På en 61a sitter det helsoffa fram. Är du säker på årsmodellen?
Buss eller skåp?
Form på bakljus? (årsmodells viktigt)

7

Det är min första buss så är ju inte helsäker på allt ICQ/ad Men en -61 split är jag bombsäker på då jag har papper på det och bengt har kollat upp det!

25hpman skrev:

Förarsäte skriver du?  På en 61a sitter det helsoffa fram. Är du säker på årsmodellen?
Buss eller skåp?

8

Ja, då är enda alternativet s.k. walk through, dvs separata framstolar med gång emellan.

9

Om det är den buss jag tror det är (gul/grön med flames på sidan?) så sitter det väl 1+2 säten i den? Men kanske har fel på vilken buss det är?

Nytt mob nr...

10

Den har ju renoverats någongång runt cirka 30 år sedan, så inget orginal finns kvar men det sitter en väg bakom där reservhjulet ska sitta så då borde det väl vara soffa?

E-ddieee skrev:

Det är min första buss så är ju inte helsäker på allt ICQ/ad Men en -61 split är jag bombsäker på då jag har papper på det och bengt har kollat upp det!

25hpman skrev:

Buss eller skåp?

11

Det är den bussen du tänker på dock sitter det inte orginal stolar i den.

iooor_21 skrev:

Om det är den buss jag tror det är (gul/grön med flames på sidan?) så sitter det väl 1+2 säten i den? Men kanske har fel på vilken buss det är?

12

Då ska det vara soffa.

13

tackar!! alla tips behövs haha! Men åter till ämnet har du nå av det jag söker?

25hpman skrev:

Då ska det vara soffa.

14

Blinkers o baklyktor är det väl mest nu, när vi rett ut soffa eller stolgrejen.

15

Jag behöver ju en soffa då? å även blinker så alla lampor runt om!

25hpman skrev:

Blinkers o baklyktor är det väl mest nu, när vi rett ut soffa eller stolgrejen.

16 Senaste redigerad av iooor_21 (2013-08-22 05:16:55)

vwsplitparts säljer nytillverkade soffor (utan klädsel) kostar dock en slant närmare 1000euro
annars brukar det vara svårt att hitta till denna modell (men 25hpman brukar iof ha bra kontakter/lager)

Ps grattis till en fin bil, var och tittade på den innan du hämtade den

Nytt mob nr...

17

Okej!! Tackar min första buss/bil så den ska nog rulla snart, Bugrun 2015 då jag förmodligen har körtkort då ICQ/ad

iooor_21 skrev:

vwsplitparts säljer nytillverkade soffor (utan klädsel) kostar dock en slant närmare 1000euro
annars brukar det vara svårt att hitta till denna modell (men 25hpman brukar iof ha bra kontakter/lager)

Ps grattis till en fin bil, var och tittade på den innan du hämtade den