Hur gör man för att få bilder från ipaden till forumsidor. Ur PC klarar jag enkelt men plattan fixar jag inte.
köp eller tanka ner en ny webbläsare till att börja med till ipaden. tex icab mobile.
sen lägger du upp bilder på tex tinypic, photobucket eller liknande. klipper ur textraden du får där och lägger den här. klart!
Från iPhone 5 gör jag följande( bör funka från paddan med?)
Ladda hem appen photobucket, lägger in bilderna i den sen därifrån kan du kopiera img rutan och lägga in den här.
Finns säkert andra appar från liknade med, men jag hade photobucket sen innan.
Gå in på forumbilder.se bara så anpassar dom sin hemsida efter iPhone/iPad så kan man ladda upp direkt:) jättesmidigt:)
Vw T3 Buss -89 Coach
5 2013-08-18 12:37:43 Senaste redigerad av Finnfisher (2013-08-18 13:00:07)
Då var det provat! Pinsamt enkelt. Gick t.om bra med snigelband, vilket var orsaken till att. Jag inte provat innan. Tack för input!
Det var ju lätt jag som har velat kunna lägga upp bilder men ingen har haft tid att lära mig det, men nu j..v är det gjort o det kommer att bli fler.
På forumsbilder så valde jag sedan " hotlink för forum" ( alt. 1 ) är det rätt länk? Eller skall det vara någon annan
Tack från en som vill men vågade inte!!!
Det var ju lätt jag som har velat kunna lägga upp bilder men ingen har haft tid att lära mig det, men nu j..v är det gjort o det kommer att bli fler.
På forumsbilder så valde jag sedan " hotlink för forum" ( alt. 1 ) är det rätt länk? Eller skall det vara någon annan
Tack från en som vill men vågade inte!!!
Det är rätt länk 
Ja de e den länken jag brukar ta iaf 
Vw T3 Buss -89 Coach