jag tror jag såg dig Mr 56 i en rad , bra tänkte jag då kan jag ju presentera mig
men sen när jag kom in i den raden var du borta 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
jag tror jag såg dig Mr 56 i en rad , bra tänkte jag då kan jag ju presentera mig
men sen när jag kom in i den raden var du borta 
Såg en buss på Böda sands camping. Stod Enköpings bryggeri eller nått liknande.
Matt i lacken:) cool!!
Såg en buss på Böda sands camping. Stod Enköpings bryggeri eller nått liknande.
Matt i lacken:) cool!!
Lär vara denna då
Själv såg man en Gipsy utanför Clas Ohlson i Insjön idag 
Såg en cool splitbuss i Lidköping nu på kvällen. Nån här på BV?
bahamas skrev:Såg en buss på Böda sands camping. Stod Enköpings bryggeri eller nått liknande.
Matt i lacken:) cool!!Lär vara denna då
Stämmer de är Patriks buss.
bahamas skrev:Såg en buss på Böda sands camping. Stod Enköpings bryggeri eller nått liknande.
Matt i lacken:) cool!!Lär vara denna då
Stämmer bra det:)
Såg en cool splitbuss i Lidköping nu på kvällen. Nån här på BV?
Kul att se att den bussen fortfarande lever 
Den ägdes av ett glatt gäng som alltid åkte på vänerträffen för tiotalet år sen.
Jag fick erbjudande om att köpa den för 12-13 tusen en sen lördagnatt i Vänersborg. Jag skrattade och sa att det får ni aldrig

Den var härligt sunkig, bulig och svetsad... Ska tydligen har rullat nått varv i ett dike, fullastad, för många år sen?
trekronor skrev:Såg en cool splitbuss i Lidköping nu på kvällen. Nån här på BV?
Kul att se att den bussen fortfarande lever
Den ägdes av ett glatt gäng som alltid åkte på vänerträffen för tiotalet år sen.
Jag fick erbjudande om att köpa den för 12-13 tusen en sen lördagnatt i Vänersborg. Jag skrattade och sa att det får ni aldrig![]()
Den var härligt sunkig, bulig och svetsad... Ska tydligen har rullat nått varv i ett dike, fullastad, för många år sen?
Den mötte jag i Skara på väg hem från Nostalgeek!
Mötte nyss vad jag tror var Ljusdals-Porschen som stått vid Gryttjen på ett släp mellan Näsviken-Hudiksvall. Inte jag som körde bilen så det var svårt att se, sist jag tittade till den så var det rätt risig, men kanske räddningsbar

Såg en hög-takare som det stod "Fikabussen" på i Sege-karusellen i Malmö idag vid kl 15.30.
Såg en hög-takare som det stod "Fikabussen" på i Sege-karusellen i Malmö idag vid kl 15.30.
Min gamla -68 bay
Ägs numera av en fantastiskt trevlig tjej som åker Sverige runt o säljer kaffe o bullar.

Här är Porschen.
Mötte den från ljusdals hållet mot Hudiksvall. Senare så körde jag om den på e4an söderut.
Såg ut att vara en påbörjad renovering då jag tycktes såg lite utbytt plåt vid fronten och främre hjulhusen.
Såg ut att vara ett bra projekt!
Hur kan denna missa att bli spottad...jag drog den från Haparanda till Kinna, Västergötland i juli.
Färden gick mestadels dagtid för jag hade familjen med mig, så chansen att bli sedd måste ju öka. Perfekt o dra grejor så långt för man hinner se mycket. Vi svängde av E4 vid Gävle för att köra över Falun och Borlänge till Örebro, och det var tur det för jag hade ingen aning om hur vacker trakt det var däruppe. Kommer köra den sträckan fler gånger garanterat:)
Jamen då borde det ju dyka upp en byggtråd på denna panelen inom en snar framtid...
Fler bilder från er resa i Sverige och hem, bör ju finnas att starta tråden med!! 
Det kommer en mixad tråd med lite allt möjligt senare. Verkstad, soltakare -62, panel -65, osv. Jag har fått ruljangs på bilderna nu så uppdateringarna blir lite lättare, om säger så.
Blev omkörd av en grå porsche 356 med röda ränder nånstans på e4 norrgående i sthlms trakten ikväll (18/8)
Vems kan det vara, tycker jag känner igen bilen men kan inte placera.. 
I lördags tittade jag på en fin beige, kanske -65:a, hamburgreggad cabriolet som stod parkerad på Läckö slotts parkering. 
Blåste förbi en röd 60-talare med takräcke igår vid 16-tiden på Norraåsgatan, Ockelbo

På väg upp till stockholm en splittbuss mellan infarterna till linköping krok bak med 2 cyklar .
en blå och vit körande söder ut hann ej se regnr.
Några timmar senare när jag lämnade Nacka en early bay röd vit .
Inte live men i dagens Metro. Polis bubbla & buss. Normalmstorgsdramat båda lever bubblan som buggy.
I lördags tittade jag på en fin beige, kanske -65:a, hamburgreggad cabriolet som stod parkerad på Läckö slotts parkering.
Den här kanske?
Jobbarpolaren fotade den på Vasagatan i Stockholm i dag.
Beige-matt splitbubbla idag kl halv 5 vid Fryxelska skolan i Västerås.
Hade både gamla och nya plåtar bak. Såg riktigt fin ut! Trevligt med bilar som inte är slammade!

Jag körde bussen till Simrishamn ikväll, för att hämta en moped.
Spottade 4st typ1. En 70talare på BP macken i harlösa, en fin org tidigt 60tal utanför Sjöbo, en 1303 i gärsnäs? och en röd, låg 60talare utanför lödde. Den sistnämnda hade säkert varit på tisdagsträff.
Ganska bra utdelning på 18mil "småvägar"
Goggleman skrev:I lördags tittade jag på en fin beige, kanske -65:a, hamburgreggad cabriolet som stod parkerad på Läckö slotts parkering.
Den här kanske?
![]()
Jobbarpolaren fotade den på Vasagatan i Stockholm i dag.
Stämmer bra det, de verkar vara ute på Sverigeturné! Rätt häftigt att ge sig iväg så långt med en gammal bil! Så som alpresan här för ett tag sedan. 
GB63VW62 skrev:Goggleman skrev:I lördags tittade jag på en fin beige, kanske -65:a, hamburgreggad cabriolet som stod parkerad på Läckö slotts parkering.
Den här kanske?
![]()
Jobbarpolaren fotade den på Vasagatan i Stockholm i dag.Stämmer bra det, de verkar vara ute på Sverigeturné! Rätt häftigt att ge sig iväg så långt med en gammal bil! Så som alpresan här för ett tag sedan.
Det påminner om en cabbe som var med i programserien om "Bilar som förändrade världen".
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.