Har en 69:a Variant som behöver översyn av bromsarna. Jag har ett set nya bromsok till bubbla liggandes, till synes lika men olika artikelnr.
Är det olika kolvdiameter eller vad skiljer?
Någon kalenderbitare som har koll på de olika diametrarna?
Om jag minns rätt så 38 på typ1 och 40 på typ3.
Ali G
Om jag minns rätt så 38 på typ1 och 40 på typ3.
Det gör du inte!
Typ 1 40 mm
Typ 3 42 mm
Heureka! Svwerker mindes fel. 
Heureka! Svwerker mindes fel.
Han har haft fel förut, men det var vill jag minnas 1984 
(Han kommer säkert att rätta mig om årtalet nu).
8 2011-04-27 06:15:15 Senaste redigerad av Svwerker (2011-04-27 06:17:29)
25IQ-man skrev:Heureka! Svwerker mindes fel.
Han har haft fel förut, men det var vill jag minnas 1984
(Han kommer säkert att rätta mig om årtalet nu).
1982!
Ali G
25IQ-man skrev:Heureka! Svwerker mindes fel.
Du fortsätter i gammal MB-stil ser jag. Lärde du dej inget på den tiden? Personpåhopp tillhör loosers...
Svwerker skrev:25IQ-man skrev:Heureka! Svwerker mindes fel.
Du fortsätter i gammal MB-stil ser jag. Lärde du dej inget på den tiden? Personpåhopp tillhör loosers...
Surpuppa! Var det du eller jag som skrev något mot den andra först? Lägg ner!
Ali G
Det jag skrev var väl knappast något personligt påhopp?
Nä men blotta närvaron av dina svar på mina inlägg får mig att kräkas lite i min mun. Du har en inte så smickrande historia att ständigt skriva drygheter till mig och det har jag försökt förklara, men det har inte gått in riktigt hos dig så jag undrar vem som inte lärde sig något på Meanbug
Jag har fått mail där man undrar vad du egentligen har mot mig, så det är inte bara jag som ser vad du gör.
Ali G
Helt otroligt så undrar folk om vad du har emot mej också...senast igår. Du tål inte kritik eller ens vibben av dåligt inlägg...precis som chefen på MB. Luktar det illa i din "jag-vet-bäst-näsa" då tar du till peronliga påhopp istället för att med ord försvara dej o dina inlägg. Det låter i mina öron som att din hjärna tar slut där o som att "nävarna tar vid".
Lägg ditt krut på att formulera dina svar på ett trevligt sätt istället för att mästra med kalenderbitartermer och "det står i rephandboken"...för det var inte det man ville veta, utan man vill ha svar på den faktiska frågan.
Du tror kanske att folk gillar när du läxar upp dem, du kanske också tror att de som läser det småskrattar ihop med dej när de läser det? Nej, vi tycker nog bara synd om dej.
Ni börjar bli löjliga med paj kastningen
Håll er till fakta istället och trevliga kommentarer