köpte lite nya saker i helgen.
en -57a som stått i 33 år och lite formula ve grejor

-54 T1
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Utökning i vagnparken
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
köpte lite nya saker i helgen.
en -57a som stått i 33 år och lite formula ve grejor

Ovalen var nog det hårdaste jag sett på länge
Jag håller med. Ska den få vara som den är? Det tycker jag! 
Jättefin, är det den som låg/ligger på blocket eller har du hittat en 'egen'? 
Ja ovalen är grym! 
Det är en egen jag lyckats hitta och den är endast avspolad då den hade ett lite väl tjockt dammlager behöver lite svets på trösklarna samt bromsar m.m för att bli körbar
Håller med Göran Behåll.
Grattis Peter, hur går det med -51:an?
Tackar
Med 51an går det sakta framåt, har nu klättbaksoffan samt dörrisdor och nu skall fälgar samt chassi och stolsundereden in på lack. har hittat en i pincip ny 25HK industrimotor som skall i så jag hoppas den står på hjul igen innan sommaren är slut.
får väl bygga en BH race motor av den industriarn sedan:-)
Vilken fin ovaler.. den måste stanna kvar som den står.. självklart lacken jag menar 
Grattis till Dolling FV:n. Kul fynd!
Tackar ja den blir som den är då jag gett den till min son på 7 år så den behöver inte vara klar på 11år:)
Enl uppgift är den blå en 66a dolling och den vita karossen en dalpilen som jag även har formar till.
hörde jag formar? 
Kröp formar har jag så frågan är vad jag skall ta för en uppsättning karossdelar till dig;)
Vi får ta en diskution med Åberg.
Tackar ja den blir som den är då jag gett den till min son på 7 år så den behöver inte vara klar på 11år:)
Enl uppgift är den blå en 66a dolling och den vita karossen en dalpilen som jag även har formar till.
Det börjar komma fram några Dollingkärror från gömmorna nu. Jag misstänker att du följer Classic Motors renovering av Esso Gunnarssons gamla Dolling.
Dalpilen - växer inte på träd de heller. Håll hårt i formarna!
En och en halv Formula Ve och en Oval, kanonfynd! Håller med de andra, behåll den förädlade lacken på Ovalen, grymt hård! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Utökning i vagnparken
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.