1

Hitta en trevlig liten bil i umeå. Dock är de ett helt land mellan mig och det. Någon som skulle kunna tänka sig att åka o titta på den åt mig så jag kunde få en hum om att den e värd o hämta?
Tänkte såfall flyga upp o köra ner så de kan ju va kul o veta om den e i skick för en sån resa.
Folk som säljer bilar vill ju gärna säga att dom e bättre än dom e i många fall...

Skicka ett pm om de är något du skulle kunna stå till tjänst med.
Alt ett mail eller sms
[email protected]
0704531838

2 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-08-08 13:22:55)

Många säger dom är BRA fast dom kan va rena skrotet.
Enda som är att personer här uppe (många iaf) och längre ner ser olika på rost.
Så om den personen du kommer be fara och kika och han tycker den är bra, så är den kanske bra bra ICQ/ab Får man hoppas iaf.
Sen beror det väll på hur man är som person, själv är jag mer åt pedanthållet och vill ha fräscht både i och utanpå bilen medans vissa bryr sig inte lika mycket.
Inte för det spela så stor roll i detta fall fast det egentligen gör det då en som är mer pedant ser småskavanker och ytrost etc medans en som inte bryr sig så mycket säger väll typ:
- Ja,,,, den såg väll bra ut...

Hoppas du fick min innerbörd ICQ/ab

Hoppas på affär iaf och att den ser bra ut! ICQ/ag

Få man fråga vad för bil?

3

En subaru trendy. Ser fin ut iallafall o dom saltar väl inte där uppe. Bilder kan man ju alltid få men de e ju ett gissel o köra den hem i 125 mil o dessutom betala 2 kkr för flyget upp...
Har en polare som pluggar i storuman. Kanske flörta med honom o se om han vill köra den hem till sthlm nästa gång han ska hem.
Vill ju tro att fellow boxervilleister skulle kunna vara pålitliga nog så man kanske kunde be dom om samma sak o på så vis få den bit för bit ner tills den e änna nera

4

Nja är inte säkert om det inte är salt, tror dom saltar där.
Men ni får väll kika ICQ/ab

5

verkar som de gick i stöpet. jag löste alla problem o hinder förutom att den förmodligen redan e såld. killen sa att nån skulle komma o hämta den.
Synd men de går fler tåg. Tycker dom e så jäkla fräcka bara. Kommer lätt skaffa en i framtiden