1

Önskas köpa centerline fem bult
Söker även Jackman fälgar

[email protected]

70:a Cab, Gazzer, Variant

2

3

Hejsan!

Vill Du ha Centerline, eller duger det med kopior? (I mitt fall ev American Eagle?? Köptes från CSP åren runt -90 nångång)

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

4

Verkar intressant Hella!
Bilder o pris. ICQ/ab

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

5 Senaste redigerad av Erco (2011-04-25 22:45:28)

Hella:Ja det är mycket intressant ICQ/ab
Maila mig pris och bild

Lappstockholmarn: Jag tycker väl inte att det är riktigt schysst när man går in på någon annans annons och försöker köpa grejer.

6

Hella:Ja det är mycket intressant ICQ/ab
Maila mig pris och bild

Lappstockholmarn: Jag tycker väl inte att det är riktigt schysst när man går in på någon annans annons och försöker köpa grejer

Det tycker inte jag heller. Därför frågade jag bara om bild och pris och att det var intressant. Som att visa sitt intresse om den andra, i detta fall Erco inte skulle vara intresserad. Om man då inte "törs" visa sitt intresse och sedan måste tex hoppa i säng pga tidigt arbete och vaknar på morgonen av att den förste ej ville ha varan och meddelat detta kl 23:00. Efter kl 23:00 så har någon annan svarat att han/hon var intresserad och slog till. Där står man då med långnäsan pga att man är för regelrätt människa och ej vågat visa sitt intresse. Nu var detta ett ex, jobbar själv eftermiddag i morrn därav detta nattskrivande men har själv varit med om ovastående exempel själv fler en 1 gång. ICQ/ab

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!