Lägger tiden på racebilen istället för dubbelhytten så de här får stryka på foten.
Kräver jobb men mest utav riktningskaraktär.
Pris: 1000kr för båda inkl. blinkers
Kan tas med till SCC i helgen.
0709-300909

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Stötfångare + blinkers early bay
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lägger tiden på racebilen istället för dubbelhytten så de här får stryka på foten.
Kräver jobb men mest utav riktningskaraktär.
Pris: 1000kr för båda inkl. blinkers
Kan tas med till SCC i helgen.
0709-300909

Köper gärna blinkersen om du kan tänkas sälja löst?
Tjena Christer !! Hur ser vänster *fotsteg* ut på fram kofångaren ? Kan tänka mig att köpa bägge kofångarna om fotstegen är bra ! Med vänlig hälsning, Jimmy *ABT 606*
Kollar imrg förmiddag om jag hinner innan avfärd till SCC. Jag vill dock minnas att de är solida.
Köper gärna blinkersen om du kan tänkas sälja löst?
Säljs det inte i paket så återkommer jag!
Jag kan köpa bakstöten om du delar upp det.
För min del går det bra att sälja blinkers och bak kofångare för sig! Är som sakt mest sugen på fotstegen ! Men sälj inte delarna löst, så tar jag hela paketet ! Med vänlig hälsning, Jimmy
För min del går det bra att sälja blinkers och bak kofångare för sig! Är som sakt mest sugen på fotstegen ! Men sälj inte delarna löst, så tar jag hela paketet ! Med vänlig hälsning, Jimmy
Framkofångaren är solid, har gått loss med en gammal kniv och hackat runt fotstegen utan problem. Kräver som sagt riktningsjobb.
Ser gärna att jimmy köper rubbet då logistiken är lättast så. Vill jimmy sedan göra affärer med er andra så har jag inga som helst problem med det.
Då gör vi affär Christer ! Kan du tänka dig att skicka med bussgods? Kollar du upp vad frakten går på?har tyvärr inte vägarna förbi dig, blev ju dyrt sist jag var på det hållet ! Ler
Jag står kvar i kön på bakstöten! 
Å jag som körde tom bil från Skellefteå o hem till Skåne igår o idag...
Då gör vi affär Christer ! Kan du tänka dig att skicka med bussgods? Kollar du upp vad frakten går på?har tyvärr inte vägarna förbi dig, blev ju dyrt sist jag var på det hållet ! Ler
Jag kollar fraktkostnad på tisdag.
SÅLT!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Stötfångare + blinkers early bay
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.