26

Innebär detta sova i buss/bil eller husvagn/tältvagn eller tält?

Mao, ingen möjlighet att slagga under tak (stuga/rum) för dem som vill det?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

27

Dessvärre inga stugor eller vandrarhem - men gott om plats för tält, husvagnar, bussar och bilar! Om regnet skulle vara framme borde man även kunna sova under tak framför dansbanan.

"Daddy Cool"

28

Just nu undersöker vi livemusik! En hel del roliga grejer på g. Mer info kommer snart!

"Daddy Cool"

29

BULLET vore riktigt grymt.riktigt jävla bra hårdrock ICQ/ae

Das Auspuff #9

30

lisswandt skrev:

Håller med dig Klot,,,dom är grymma live,,

Typ 1 -58

31

BjörnJ skrev:
lisswandt skrev:

dom är sköna  ICQ/ab men jag tror nog entrén skulle dra iväg lite väl mycket  ICQ/ad

32

GB skrev:
BjörnJ skrev:
lisswandt skrev:

dom är sköna  ICQ/ab men jag tror nog entrén skulle dra iväg lite väl mycket  ICQ/ad

Kan nog tro det,,,

Typ 1 -58

33

Hade varit skönt att boka ett riktigt fetingband, visst! Men som sagt, de drar ju iväg en aning i pris. Vi dealar dock med ett skönt gäng från trakten, återkommer med mer info så snart det hela är spikat.

"Daddy Cool"

34

Dra dit "pain"...han är väl från Ludvika...  ICQ/ag

Kommer att komma på denna träff i år! Är ju från Säter egentligen så de passar perfekt med en weekend

35

Vad jag förstått så finns det ju en himla massa bra "mindre" band i era trakter,,,,,hälfen av allt bra kommer ju därifrån;)

Typ 1 -58

36

Hallå, alla glada! Snart kommer mer Bad Camber-info. Stay tuned!

"Daddy Cool"

37

Hallå! Nu har vi postat lite mer info samt uppdaterat får skittråkiga sida...!

http://grubenwerks.typepad.com/bad_camber/

Nu finns det lite mer info om träffen, var den ligger osv. Mer info om underhållning / priser osv. kommer allt eftersom. Välkomna!

"Daddy Cool"

38

Underhållningen bokad!

http://grubenwerks.typepad.com/bad_camb … ction.html

"Daddy Cool"

39

BC blir inte av för mig i år, pga att min svärmor som fyller 80, firas samma dag.  ICQ/ac

"Pimped by Nature"

40

Thomas Å skrev:

BC blir inte av för mig i år, pga att min svärmor som fyller 80, firas samma dag.  ICQ/ac

Då tar du helt sonika med svärmor! Vi har säkert någon gammal luftkyld trotjänare hon kan låna!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

41

ICQ/ab

"Pimped by Nature"

42 Senaste redigerad av Demian (2011-04-26 07:23:05)

Thomas Å skrev:

Sorry Thomas, men det låter faktiskt som du har årets sämsta bortförklaring.  Default/lol   Default/lol  Du behöver inte försvara ditt beslut, men det lät bara roligt...

Curly (buscollector) körde också en bra i onsdags, om varför inte bussen hade fått sina bromsar fixade än. Han hade haft tennisarmbåge   ICQ/ab

43

Ojdå, såg det ut på det viset, det var ingen bortförklaring, jag vill faktiskt vara med då hon firas, eftersom jag har en underbar svärmor. En sådan svärmor ska man vara rädd om. ICQ/ab

"Pimped by Nature"

44

Thomas Å skrev:

Ojdå, såg det ut på det viset, det var ingen bortförklaring, jag vill faktiskt vara med då hon firas, eftersom jag har en underbar svärmor. En sådan svärmor ska man vara rädd om. ICQ/ab

Jasså hon är rik Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

45

Demian skrev:
Thomas Å skrev:

Sorry Thomas, men det låter faktiskt som du har årets sämsta bortförklaring.  Default/lol   Default/lol  Du behöver inte försvara ditt beslut, men det lät bara roligt...

Curly (buscollector) körde också en bra i onsdags, om varför inte bussen hade fått sina bromsar fixade än. Han hade haft tennisarmbåge   ICQ/ab

Rättning Demian: HAR tennisarmbåge ICQ/ab eller egentligen är det ju ICQ/ac  Men jag kommer igen ICQ/ag

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

46

Johan W skrev:
Thomas Å skrev:

Jasså hon är rik Default/lol

Om det ändå vore så väl...    ICQ/ae

"Pimped by Nature"

47

Hur blev det nu, är en 72as pickis med MCförgasarförseddVolvomotormedVWoljepåfyllningslock välkommen eller inte?
Tyckte vi diskuterade en ev dispens tidigare i vår?!?!?

Sitter och planerar träffsommarn 2011.

//S

48

Jag vet att en Golf motorförsedd Split buss undrar det samma som Helmut ....

You´ll never know...

49

Än så länge godkänner vi väl det... vi vet ju vad ni är för snubbar egentligen..!  ICQ/ad

"Daddy Cool"

50

Bra, då dyker vi upp! Nästa bygge blir ju luftkylt, om än med två extra cylindrar...