Hellojs!
Har en buss från -78 som jag tänkte börja renovera nu i veckan--Dock har det kommit mer prioriterade projekt jag måste ta tag i! Möjligen kan jag tänka mig att någon annan tar över detta projekt..
Det som är lite påbörjat är att motorn togs ut för ca. 2 veckor sedan. (Togs ut snällt, inte med yxa!) En del av högra insteget är utskuret (pga. rost) Fast samma del från annan buss finns löst. Sedan är det väl inte så mycket egentligen. Dörrarna finns förståss kvar.
Det finns en del rost, fast inte så väldans brutalt. Inget jättestort sådär, man behöver inte köpa golvplåtar.
Kördes in för egen maskin för runt 6 månader sedan..Tog en liten tur på ett par mil också, allt funkade bra. Takställningen får följa med. Denna buss är en relativt enkelt objekt, särskilt om det bara är besiktning om man är ute efter. Jag tror att man borde byta ut framrutan, spricka.
Bilen står en bit utanför Södertälje (Fast ganska civiliserat nära E4) Hämtas förståss med trailer. Klart det finns papper på bilen. Reg nr. KCD 292
Kunde man få runt 13 stora pengar vore det ju bra..Men det går fint att buda både uppåt och nedåt. PM eller inlägg här eller tele; noll sju noll 8 897 517
Vill ingen ha, så får jag väl snällt renovera senare i höst.